9 din 10 companii client Edenred recomandă serviciile noastre conform celui mai recent studiu Medallia | Edenred Skip to main content

Oferte și parteneriate

Vezi acum cele mai noi Oferte și parteneriate

Ofertă sensestoria: 15% reducere cu codul “edenred15”!

online

ofertă valabilă in perioada 20.12.2021 - 30.04.2022

LIVRARE LA DOMICILIU
BIBI Vacanța - Vacante de relaxare!

online

Vezi toate ofertele

Vrei să devii client Edenred?

Articole

9 din 10 companii client Edenred recomandă serviciile noastre conform celui mai recent studiu Medallia

Începând din toamna anului trecut, Edenred România implementează Medallia, soluţia automatizată de analiză a Net Promoter Score-ului (NPS), care permite colectarea feedback-ului de la companiile client, utilizatorii şi comercianţii parteneri Edenred. Sondajele vor fi efectuate trimestrial, pentru evaluarea şi îmbunătăţirea permanente a calităţii produselor şi serviciilor Edenred.

Al doilea astfel de studiu, desfăşurat în luna decembrie 2021, a arătat că 9 din 10 clienţi ar recomanda Edenred. Printre punctele forte enumerate au fost uşurinţa în utilizarea serviciilor prin platforma online MyEdenred, promptitudinea reprezentanţilor dedicaţi Edenred, dar şi rapiditatea prin care sunt oferite răspunsuri situaţiilor punctuale.

În ceea ce priveşte utilizatorii, studiul a relevat faptul că 8 din 10 utilizatori ar recomanda soluţiile Edenred, iar printre cele mai apreciate aspecte în utilizarea acestora au fost menţionate gestionarea plăţilor, prin accesarea istoricului tranzacţiilor şi a soldului disponibil în timp real, dar şi plata cu telefonul, disponibilă prin aplicaţiile tip wallet Google Pay, Apple Pay şi Edenred Pay.

rezultate NPS score 2021

9 din 10 comercianţi ar recomanda parteneriatul cu Edenred, iar aceştia au menţionat colaborarea promptă, canalele de comunicare variate, dar şi uşurinţa şi transparenţa în gestionarea contractului de colaborare.

Digitalizarea accelerată a produselor şi serviciilor Edenred vin să îmbunătăţească semnificativ experienţa clienţilor, partenerilor şi utilizatorilor soluţiilor noastre. Lansarea serviciului de tip chatbot, Felicia, unic în industria beneficiilor extrasalariale, alături de implementarea, în premieră, a plăţii cu Edenred Ticket Restaurant în platforma tazz by eMAG se numără printre cele mai inovatoare servicii pe care le-am dezvoltat în 2021.

De asemenea, conform reglementărilor legislative recente privind acordarea tichetelor de valoare, începând cu 1 februarie 2022, tichetele de masă, cadou şi culturale, alături de voucherele de vacanţă vor fi acordate exclusiv în format electronic. Edenred România salută aceste măsuri şi va emite, în premieră pentru industria beneficiilor extrasalariale din România, carduri în format prietenos cu mediul, pentru toate cele 4 soluţii principale: Edenred Ticket Restaurant, Edenred Cadou, Edenred Vacanţă şi Edenred Cultural.