Ovidiu Birsa, noul director de vanzari Edenred Skip to main content

Oferte și parteneriate

Vezi acum cele mai noi Oferte și parteneriate

Ofertă sensestoria: 15% reducere cu codul “edenred15”!

online

ofertă valabilă in perioada 20.12.2021 - 30.04.2022

LIVRARE LA DOMICILIU
BIBI Vacanța - Vacante de relaxare!

online

Vezi toate ofertele

Vrei să devii client Edenred?

Articole

Ovidiu Bîrsă este noul Director Comercial al Edenred România

Ovidiu Bîrsă este  noul Director Comercial al Edenred România. Din acest rol, coordonează divizia comercială, ce reunește activităţile tuturor departamentelor cu impact direct în relația cu clienții.

Cu o experienţă de 14 ani în domeniul vânzărilor, Ovidiu Bîrsă s-a alăturat echipei Edenred în 2010. Având un profil antreprenorial, orientat spre soluţii creative şi inovatoare, Ovidiu a evoluat rapid în diverse roluri de coordonare în zona comercială și a căutat mereu să înțeleagă în profunzime business-urile clienților și ale comercianților parteneri.

Preiau acest rol cu mult entuziasm şi încredere, având alături o echipă pe care știu că mă pot baza. Mi-am început călătoria profesională alături de Edenred acum 11 ani şi în tot acest timp m-au motivat mereu oamenii din jurul meu - colegi, clienţi şi parteneri. Mă bucur să continui în noul rol misiunea de a oferi clienţilor şi partenerilor noştri comercianți cea mai bună experienţă în ceea ce priveşte beneficiile extrasalariale”, spune Ovidiu Bîrsă, Director Comercial al Edenred România.

„Divizia comercială este esenţială pentru a consolida poziția de lider de piață a Edenred și a ne extinde pe segmente noi, precum companiile antreprenoriale, ale căror nevoi de soluții pentru motivarea angajaților sunt tot mai mari. La Edenred ne propunem mereu să promovăm cei mai talentați lideri. Ovidiu Bîrsă are toate calitățile pentru a coordona echipele noastre, cu scopul de a oferi cea mai bună consultanţă şi soluțiile cele mai eficiente și ușor de gestionat, atât responsabililor de HR, cât şi angajaţilor”, declară Codruț Nicolau, General Manager, Edenred România şi Benefit Systems.

ovidiu muresan

Ultimul an a adus multe premiere pentru piața cardurilor de tichete valorice.  Edenred a lansat primul (și deocamdată unicul) parteneriat cu o platformă de food delivery din România (Tazz), primul card eco-friendly şi primul chatbot din industrie, care preia constant, cu succes, peste 30% din totalul interacțiunilor cu utilizatorii.

Edenred România își asumă rolul de consultant pentru clienţi, nu doar prin propunerea unor pachete ce combină instrumente clasice, precum beneficiile fixe (de exemplu, cardurile de tichete de masă, cardurile cadou, cardurile culturale sau cardurile de vacanţă), ci şi prin oferte flexibile disponibile prin platforma online Benefit, acum şi în versiunea de aplicaţie mobilă, prima de acest fel pe piața din România.

Cu un portofoliu de produse și servicii adaptat la contextul actual, Benefit a introdus încă de anul trecut, în premieră, o nouă secțiune pentru angajați, Wellbeing by SanoPass, ce include 5 categorii de beneficii pe care aceștia le pot alege: Fitness, Medical, Mental Health, Telemedicină și Nutriţie

În România, Edenred are, în prezent, peste 33.000 de companii client și peste 1,5 milioane de angajați care folosesc soluțiile de beneficii fixe și flexibile pe care le oferă.

Despre Edenred

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). 

În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.