Skip to main content

Documente utile comercianți

Aici poți consulta conturile bancare și descărca proceduri de lucru sau fișe specimen pentru fiecare soluție Edenred, necesare comercianților din rețeaua Edenred sau care doresc să se afilieze.

Informații utile pentru comerciantii parteneri EDENRED

image

Instructiuni în manevrarea tichetelor

  • NU utiliza borderouri cu datele altor societăţi şi  nici fotocopii ale unor borderouri deja utilizate!
  • NU perfora, nu capsa, nu lipi, nu îndoi, nu rupe şi nu deteriora tichetele!
  • NU scrie şi nu aplica ştampila peste codul de bare!
  • NU accepta la plată tichete deja ștampilate pe verso sau deteriorate!

Informații utile pentru acceptarea la plată a cardurilor Edenred

Dacă ești comerciant partener, te rugăm să ne transmiți periodic lista cu codurile de identificare a POS-urilor (MID - Merchant ID) aferente POS-urilor nou instalate în unitațile partenere pentru a le înrola în sistemul de plați Edenred. În cazul în care intervin schimbări la nivel de POS, bancă acceptatoare ori dacă deschizi sau închizi magazine, te rugăm să ne informezi.

 

Decontarea sumelor se face în aproximativ 1 zi lucrătoare, în funcție de instituția financiară deținătoare a POS-ului prin care s-au efectuat tranzactiile. În situația în care clientul returnează produsul achiziționat din magazinul tău, poti rambursa suma aferentă pe card, urmând procedura standard de decontare pentru carduri.

Poza POS

Terminal defect și tranzacție respinsă: Dacă terminalul POS nu funcționează sau nu este online, tranzacția nu poate fi autorizată. Utilizatorul poate folosi în acest caz o altă modalitate de plată acceptată, poate încerca la alt terminal sau poate reveni când terminalul este funcțional. Dacă tranzacția este respinsă, cauzele pot fi diferite: contul cardului nu dispune de fonduri suficiente, cardul poate fi expirat sau POS-ul utilizat nu este înrolat în sistemul  Edenred. Dacă tranzacția nu a fost autorizată deoarece nu există fonduri disponibile sau cardul este expirat, te rugăm să îndrumi utilizatorul să contacteze compania care i-a oferit cardul Edenred. Dacă tranzacția nu a fost autorizată deoarece MID-ul (Merchant ID) POS-ului nu a fost comunicat către Edenred, te rugăm să actualizezi lista MID-urilor înrolate în rețeaua Edenred sau să transmiți o sesizare la Serviciul Comercianți Parteneri Edenred prin apel la numărul 0213013311, opțiunea 3 sau prin email, la partener-ro@edenred.com.

Valabilitate tichete si carduri Edenred

  • Tichetele emise în prezent de Edenred Romania au înscrisă o anumită perioadă de valabilitate, iar după această dată nu mai pot fi acceptate de către comercianți. Vă rugăm să acceptați la plată doar tichetele aflate în perioada lor de valabilitate.
  • Valabilitatea suportului card pentru tichetele electronice este de 4 ani.

Semnalizarea unității partenere

  • Pentru impulsionarea utilizării cardurilor și tichetelor Edenred în locația ta, îți recomandăm să soliciti şi să afişeze autocolantele în locuri cât mai vizibile, pe vitrina exterioară sau pe geamul de la intrare și pe casele de marcat.
Certificări Edenred
Cu ce te putem ajuta?