Tot ce trebuie să știi pentru afacerea ta

Cum să deschizi o afacere nouă, cum să revizuiesti bugetul firmei, cum să atragi investiții noi ori cum să îți construiești un brand, cu resurse minime, dar efecte mari. Toate aceste informații și multe altele îți găsesc răspund de la specialiștii noștri

Taxe și Consultanță

Taxele, pe înțelesul tuturor

Când vine vorba de bani, știi că e serios. Consultanții noștri te ajută să înțelegi ce taxe trebuie să plătești, când și mai ales cum poti sa le optimizezi.

Management financiar și Finanțări

Cum să obții finanțare și să atragi noi investiții

Pentru că vrei ca afacerea ta să crească, află de la expertii nostri despre condițiile și oportunitățile de accesare a creditelor și altor tipuri de finanțări în beneficiul afacerii tale

Starea de bine a angajaților

HR si Cultură Organizațională

HR - Oameni, nu resurse

Află cum să atragi oameni valoroși care să îți susțină afacerea și cum să crești rata de retenție a angajaților.

Sănătate

Sănătatea psiho-emoțională și fizică

Sănătatea și starea de bine a angajaților tăi sunt la fel de importante precum resursele materiale. Află cum să gestionezi stresul la birou, anxietatea și burnout-ul, dar mai ales ce poți face ca să le ameliorezi.

Nutriție

Hrană pentru succes

O minte sănătoasă într-un corp sănătos începe cu energia pentru creier din nutriția potrivită. Află cum hrana influențează eficiența la muncă și, implicit, costurile operaționale

Dezvoltarea afacerii

Design thinking

Soluții umane pentru probleme tehnice

Află ce este Design Thinking și de ce este atât de popular acest concept, care susține inovația și optimizarea modului de lucru prin centrarea pe oameni. Învață de la specialiști cum poți să-l adaptezi unei afaceri mici. .

Marketing

Fă-ți afacerea vizibilă

Orice business trebuie să se facă ”auzit”, indiferent de mărimea lui. Acțiuni simple și gratuite la îndemâna oricui despre cum să îți faci o pagină de Facebook, editezi imagini, strategii de PR, etc

Dezvoltare personală

Dezvoltare personală

Dezvoltare pe toate planurile

Buna comunicare și abilitatea de a gestiona relații contribuie la depășirea barierelor mentale, gestionarea schimbării, construirea unui mediu pozitiv la birou și sudarea echipelor.