Studiu Gfk: 85% dintre clienții Edenred sunt loiali
- Alexandru Udrea
- 30.10.2017
Edenred a efectuat un studiu prin intermediul GfK în luna iunie a acestui an, cu scopul de a măsura gradul de loialitate a clienților săi, din care a rezultat că 85% dintre clienții Edenred sunt loiali brandului.
Scorul net al loialității este o măsură a loialității clienților, ilustrând statistic răspunsurile lor la întrebarea „Cât de probabil este să recomandați această companie”.
Cum se calculează?
Se folosește o scală de răspuns de la 1 la 10 care împarte respondenții in:
- Promoteri – nu numai ca sunt mulțumiți, dar vorbesc și cu prietenii și cunoștințele lor despre compania respectivă (sunt cei care oferă note de 9 și 10 )
- Pasivi – sunt satisfăcuți, dar nu loiali (cei cu note de 7 și 8 )
- Detractori – aceasta este categoria nemulțumiților (dau note mai mici sau egale cu 6)
În opinia celor care au participat la studiu (companii de dimensiuni mici, medii, mari și foarte mari care comandă lunar tichete de masă și tichete cadou), principalele caracteristici ale colaborării cu Edenred sunt următoarele:
• Disponibilitatea reprezentanților Edenred de a răspunde solicitărilor clienților
• Promptitudinea cu care Edenred rezolvă și răspunde solicitărilor clienților
• Colaborare facilă
• Livrarea rapidă a tichetelor și a cardurilor
• Comunicare eficientă și flexibilitate
În România, Edenred deservește peste 35.000 de companii-client și 1.5 milioane de utilizatori pentru tichete și carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete și carduri cadou, tichete de creșă, vouchere de vacanță, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.
Grupul Edenred activeaza în 42 de țări, având 8.000 de angajați.