În cazul în care cardul dvs. a fost pierdut sau furat vă puteţi crea cont de utilizator pe my.edenred.ro şi puteţi selecta blocarea cardului direct din cont - opţiunea „Blochează cardul”. Dacă nu aveţi un cont creat sau nu aveţi acces la internet, vă rugăm să apelaţi Serviciul Clienţi, pentru a beneficia de asistenţă privind blocarea cardului.
Pentru a putea afla suma disponibilă pe cardul dvs. şi pentru a avea acces la toate informaţiile despre card, vă puteţi crea un cont de utilizator pe my.edenred.ro. Completaţi datele solicitate în formularul de înregistrare şi veţi avea acces şi la suma disponibilă pe card. Dacă nu aveți acces la internet, vă rugăm să apelaţi Serviciul Clienţi.
Cardul permite plăţi contactless, încă de la prima tranzacţie, apropiind cardul de terminalul POS.
În cazul în care trebuie introdus codul PIN, acestaesteprimit în plic, împreună cu cardul.În cazul în care aţi uitat codul PIN, vă rugăm să apelaţi Serviciul Clienţi la numărul de telefon 021 301 33 66, pentru reamintirea acestuia.
Puteţi plăti cu cardul Edenred Social pentru alimentedoar în reţeaua de comercianţi parteneri Edenred, dedicată acestui tip de tichet. Lista completă a comercianţilor parteneri a fost furnizată împreună cu cardul, însă o puteţi găsi şi pe site-ul nostru, www.edenred.ro/ro/comercianti-parteneri - selectând produsul Edenred Social Alimente Card.
Vreau să am acces la reduceri exclusive și promoții speciale la plata cu cardul de masă
Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu ultimii comercianți la care poți
plăti cu cardul de masă Edenred și ce promoții și oferte exclusive avem pentru tine.
Îți mulțumim că te-ai abonat!
În curând vei primi pe email oferte speciale pentru a fi la curent cu promoțiile și ofertele exclusive la
restaurantele partenere.