Skip to main content
cover img

Tichete de masă pe suport hârtie

Solicita acum oferta personalizata

VREI SĂ AFLI MAI MULTE DETALII?
DISCUTĂ CU UN CONSULTANT EDENRED

Cât economiseşti cu tichetele de masă

Introdu numărul de salariați și zilele lucrătoare dintr-o lună şi află cât economisești lunar dacă oferi tichete de masă comparativ cu acordarea aceleiaşi sume de bani în numerar. Peste 50% dintre salariații din România primesc tichete de masă de la angajatori. Începe și tu să economisești cu tichetele de masă de la Edenred!

Daca se acorda tichete de masa

Valoare impozabila 3168.90 lei

Economie 1816.02 lei

Daca se creste salariul brut

Valoare impozabila 3168.90 lei

Taxe sociale 1816.02 lei

Află ce cred clientii care folosesc deja Ticket Restaurant®

"Cardul Ticket Restaurant® de la Edenred este o soluţie modernă şi eficientă pe care o aşteptam cu toţii să se întample. Suportul electronic ne permite să simplificăm procesul de acordare a tichetelor către angajaţi, nemaifiind nevoiţi să distribuim lunar tichetele de masă fiecărui angajat în parte. Pe lângă avantajele logistice, ne bucuram că acest beneficiu extra-salarial aduce flexibilitate şi confort salariaţilor noştri, permiţând efectuarea de plăţi fracţionare. mai mult

Gabriel Simoiu ,
Director General Simtop Promotion

Am avut de ales între hârţogăraie şi lipsa ei, de aceea noi la Sim Top Promotion oferim tichetele de masă prin cardul Ticket Restaurant, lansat în 2015 de partenerul nostru Edenred. Ne bucurăm de toate avantajele fiscale ale tichetelor tiparite, dar, în plus, am uşurat munca noastră administrativa şi viaţa angajaţilor.  mai mult

Gabriel Simoiu ,
Administrator Simtop

Am avut de ales între hârţogăraie şi lipsa ei, de aceea noi la Sim Top Promotion oferim tichetele de masă prin cardul Ticket Restaurant, lansat în 2015 de partenerul nostru Edenred. Ne bucurăm de toate avantajele fiscale ale tichetelor tiparite, dar, în plus, am uşurat munca noastră administrativa şi viaţa angajaţilor. mai mult

Gabriel Simoiu ,
General Manager

Soluția Spendeo mă ajută să gestionez eficient cheltuielile cu diurna, transportul și cazarea colaboratorilor noștri, prin intermediul cardului preplătit și platformei de decont electronic. Totul a devenit foarte simplu și convenabil. mai mult

Cosmin Iliescu ,
Partener Păcuraru, Iliescu, Măzăreanu & Asociaţii

Despre - Am avut de ales între hârţogăraie şi lipsa ei, de aceea noi la Sim Top Promotion oferim tichetele de masă prin cardul Ticket Restaurant, lansat în 2015 de partenerul nostru Edenred. Ne bucurăm de toate avantajele fiscale ale tichetelor tiparite, dar, în plus, am uşurat munca noastră administrativa şi viaţa angajaţilor.  mai mult

Despre Autor ,
Despre Job

Despre 2 - Am avut de ales între hârţogăraie şi lipsa ei de aceea noi, la Sim Top Promotion, oferim tichetele de masă prin cardul Ticket Restaurant, lansat în 2015 de partenerul nostru Edenred. Ne bucurăm de toate avantajele fiscale ale tichetelor tiparite dar, în plus, am uşurat munca noastră administrativă şi viaţa angajaţilor.  mai mult

Despre Autor 2 ,
Despre Job 2

Map

Descoperă cea mai variată rețea de parteneri!

VEZI HARTA
large image

Descoperă varianta electronică a tichetelor de masă – Ticket Restaurant Card

Pe lângă tichetele de masă Ticket Restaurant® pe suport de hârtie, Edenred introduce în premieră în Romania tichetele de masă electronice, sub forma cardurilor preplătite Ticket Restaurant®. Dezvoltate în parteneriat cu Mastercard, ele funcţionează similar cu cardurile bancare. Afla mai multe despre cardurile Ticket Restaurant aici.

Principala diferenţă constă în faptul că nu permit retragerea de numerar. Neavând un cont bancar asociat, nu au comisioane de administrare de cont sau alte costuri asociate cardurilor bancare. 

image

Flexibilitate

Tichetele de masă pe card permit efectuarea de plăţi fracționate, sub/peste valoarea nominală a unui tichet

image

Logistică simplificată

Cardurile de masă necesită doar distribuţia iniţială. Ulterior, acestea se reîncarcă în aceeaşi zi, iar sumele ajung instantaneu la salariaţi.

Companiile pot comanda tichete de masă pe card prin intermediul platformei Edenred Online 

Valabilitatea suportului card pentru tichetele electronice este de 4 ani

image

Siguranţa sumelor încărcate pe cardul de masă

Utilizatorii evită pierderea sau deteriorarea bonurilor de masă, prin blocarea cardului în aplicația mobila My Edenred. 

Accesează MyEdenred

MY.EDENRED.RO

Întrebări frecvente

Acceptarea cardurilor Ticket Restaurant® emise de Edenred se face utilizând POS-urile existente deja în magazinele dumneavoastră. Astfel, înrolarea POS-urilor în rețeaua noastră nu implică niciun cost suplimentar pentru comercianți. Din punct de vedere comercial, acceptarea cardurilor presupune semnarea unui contract sau a unui act adițional la contractul inițial cu Edenred (dacă e cazul).

Prin acceptarea la plată a  cardului Ticket Restaurant® emis de Edenred, comercianții parteneri beneficiază de o decontare mai rapidă a sumelor corespunzătoare tichetelor de masă pe card, în  aproximativ 24h de la momentul plăţii, așa cum ați negociat cu banca acceptatoare de la care aveți POS. De asemenea, se simplifică gestiunea tichetelor pe card, prin reducerea costurilor de manevrare: eliminarea ștampilării și datării tichetelor pe verso, depozitării, numărării și centralizării, transportului și a rambursării acestora. Cardurile de masă permit plata cu orice sumă aflată pe card, indiferent de valoarea unui tichet de masă, iar plata cu cardul este mai rapidă datorită tehnologiei „contactless”.

Tichetele de masă pe card vor putea fi utilizate numai în acele unităţi de alimentaţie publică care sunt dotate cu POS-uri şi care au contract de afiliere încheiat cu Edenred, emitentul tichetelor de masă Ticket Restaurant card. Tichetele de masă pe card Ticket Restaurant vor avea o rețea de magazine partenere care va cuprinde atât magazine alimentare, supermarket-uri si hypermarketuri precum și restaurante, bistrouri, unități fast food sau firme de catering și de mâncare livrată. 

Termenul și condițiile în care pot fi returnate produsele, precum și modalitatea de restituire a contravalorii acestora sunt reglementate în cadrul politicii de retur a fiecărui comerciant partener. În practică, comerciantul restituie o sumă de bani (cash) indiferent de modalitatea de plată inițială ori de instrumentul de plată prin intermediul căruia s-a efectuat plata.

Decontarea este făcută de banca acceptatoare și Edenred nu intervine în acest proces. Astfel, factura este achitată reactiv de comerciantul partener, după ce o primește.

La momentul achitării alimentelor în unităţile alimentare, de pe cardurile de masă va fi luată valoarea integrală a produselor cumpărate, chiar dacă aceasta presupune utilizarea de fracţii ale valorii nominale a unui tichet.

Cardurile de masă sunt compatibile cu POS-urile deja existente în magazinele care au contract de afiliere încheiat cu Edenred pentru acceptarea tichetelor de masă electronice, deci nu e nevoie de investiții suplimentare din partea comercianților.

Da, tichetele de masă pe suport hârtie funcţionează în paralel cu tichetele de masă pe suport electronic. Angajatorii pot opta atât pentru comenzi mixte de tichete pe suport de hârtie şi card sau pot alege să comande exclusiv tichete de masă pe card, respectiv tichete de masă pe suport de hârtie.

Nu există o sumă minimă sau maximă de cheltuit

 

Conform Art. 11 din noile Norme de aplicare a modificărilor pentru Legea 142 pe 1998 privind acordarea tichetelor de masă, angajatorii sunt obligați să organizeze o evidență proprie a tichetelor de masă pe suport electronic distribuite, potrivit formularului prevăzut ca model în anexa nr. 4 la norme.

Edenred vine în întâmpinarea nevoilor clienților săi prin posibilitatea de a le face disponibile listele de distribuție de tichete electronice la nivel de comandă pentru fiecare adresă de livrare în parte. Listele se vor putea genera și exporta în format .xls și .pdf. Lista de distribuție se va trimite de către operatorii Help Desk a doua zi după încasarea comenzilor de carduri noi, către persoana responsabilă cu comanda (din contract), în format PDF și, optional  în Excel. Fișierul PDF poate fi printat și semnat, la momentul sosirii cardurilor, de către client cu beneficiarii cardurilor. Fișierul excel va fi folosit pentru stocarea seriei alocate fiecărui angajat. 

Plățile de tip "Contactless" pot fi efectuate pentru orice sumă disponibilă pe card.

Pentru plățile “Contactless” ce depășesc 100 de lei este obligatorie introducerea codului PIN.

Codul PIN este necesar în cazul plăților clasice (non-contactless) și în cazul plăților “contactless” care au o valoare de peste 100 de lei.

Nu, conform legii, cardurile Ticket Restaurant nu permit retragerea sau transferul de fonduri, ci pot fi utilizate exclusiv pentru plata produselor alimentare.

Nu, comenzile de carduri Ticket Restaurant se pot procesa doar în baza unei comenzi ferme confirmate de către compania angajatoare, care a semnat un contract de client cu Edenred, folosind fișierul de comandă. 

Termenul și condițiile în care pot fi returnate produsele, precum și modalitatea de restituire a contravalorii acestora sunt reglementate în cadrul politicii de retur a fiecărui comerciant. În practică, comerciantul restituie o sumă de bani (cash) indiferent de modalitatea de plată inițială ori de instrumentul de plată prin intermediul căruia s-a efectuat plata.

La momentul achitării produselor alimentare din cadrul unităților partenere Ticket Restaurant Card, de pe cardurile de masă este luată valoarea integrală a produselor cumpărate, chiar dacă aceasta presupune utilizarea de fracții ale valorii nominale a unui tichet.
Utilizatorii cardurilor pot alege să plătească fie introducând cardul în POS și tastând codul PIN, fie prin tehnologia "contactless" în cadrul unităților care afișează sigla "contactless", prin simpla apropiere a cardului de cititorul special.
• Pentru plățile contactless sub 100 de lei nu este necesar codul PIN, iar ridicarea chitanței este opțională
• Pentru plățile contactless ce depășesc 100 de lei este obligatorie confirmarea prin cod PIN
• Pentru orice tranzacție inițiată contactless, dar eșuată, se va relua plata în mod standard, prin introducerea cardului în POS

Important: înainte de a efectua prima tranzacție “contactless”, este necesar să se efectueze în prealabil cel puțin o tranzacție introducând cardul în POS și tastând codul PIN.

Da, utilizatorii au libertatea să cheltuie orice sumă doresc din fondurile disponibile pe card. Nu există un minim obligatoriu, iar maximul este dat de suma existentă pe card la acel moment.

Cardul nu se blochează, tranzacția însă nu este confirmată până la introducerea codului PIN corect.

PIN-ul poate fi reamintit prin intermediul contului de utilizator din aplicația mobilă sau platforma online My Edenredm ori prin apel la 021 301 33 66. 

Conform legii este interzis angajatorilor să taxeze în vreun fel angajații sau să diminueze valoarea nominală a tichetelor de masă electronice. Toate costurile cu tichetele de masă electronice vor fi suportate de către angajatori.

În caz de pierdere sau furt, cardul trebuie blocat imediat, pentru a nu pierde sumele încărcate pe acesta. Cardul se poate bloca (ireversibil) prin intermediul contului de utilizator din aplicația mobilă My Edenred, din platforma online sau prin apel la numarul 021 301 33 66. În cazul în care un beneficiar dorește blocarea temporară a cardului, în speranța că îl va găsi, cardul poate fi blocat temporar (reversibil) prin aceleași mijloace menționate mai sus.

Sumele cu care sunt alimentate cardurile de masă au aceeași perioadă de validitate ca și tichetele de masă pe hârtie. Astfel, un tichet de masă emis până la data de 31 octombrie poate fi utilizat până la data de 31 decembrie a anului de emitere. Un tichet de masă emis începând cu data de 1 noiembrie anul curent poate fi utilizat până la data de 31 decembrie a anului următor anului de emitere.

Edenred oferă tuturor posesorilor de carduri, acces permanent și gratuit la informații despre soldul cardului și istoricul tranzacțiilor prin următoarele canale:
- contul web My Edenred
- aplicația mobilă My Edenred, care poate fi descărcată pe telefoanele de tip smartphone iOS, Android
- prin apel la numărul de telefon 021 301 33 66 (IVR-robot telefonic sau operator)
- pe email, angajații sunt înștiințați automat de către Edenred cu privire la data alimentării, valoarea tichetelor de masă transferate pe suport electronic și soldul cardului după încărcare

După expirare, sumele sunt pierdute. Clientul poate solicita înainte de expirare returnarea acestor sume, așa cum se procedează în prezent cu tichetele pe hârtie neutilizate și necuvenite. În maxim 3 zile lucrătoare de la solicitare, Edenred decontează aceste tichete clientului. De asemenea, suma se poate folosi ca avans la următoarea comandă, dacă clientul solicita acest lucru.

Suma de pe card are aceeași valabilitate ca și în cazul tichetelor de masă în format hârtie. Tichetele de masă sunt valabile în anul în care au fost emise, cu excepția celor emise în perioada 1 noiembrie - 31 decembrie, care pot fi utilizate până la 31 decembrie, anul următor.

Valabilitatea suportului electronic este de 4 ani.

În prezent, Edenred deține cea mai extinsă rețea de comercianți parteneri la nivel național, acoperind toate județele ca distribuție. Cardurile pot fi folosite doar în magazinele dotate cu POS și care au semnat un contract de afiliere cu Edenred. Se poate plăti cu cardul Ticket Restaurant® în cea mai dezvoltată rețea de comercianți parteneri cu acoperire 100% națională.

Da, pentru comenzile mixte de tichete și carduri, Edenred emite două facturi separate, iar plata se efectuează în conturi separate. 

Da, pentru comenzile mixte de tichete și carduri, este necesar să plasați două comenzi separate. În acest caz, Edenred va emite două facturi separate, iar plata se efectuează în conturi separate.

Angajatorul suportă toate costurile legate de emiterea și acordarea tichetelor de masă electronice. Conform legii, cardul nu implică nici un cost suplimentar pentru angajat.

La cerere, clientul poate primi lista cu cardurile blocate de la persoana de contact Edenred.

Posesorul cardului este informat în mod automat prin email cu privire la: momentul alimentării, numărul de tichete încărcate, valoarea nominală a unui tichet, valoarea totală încărcată, soldul cardului după încărcare. Notificarea se trimite doar pentru reîncărcări, nu și la încărcările inițiale. Pentru a primi notificarea, este necesar să se completeze adresa de email a utilizatorilor de card în fișierul de comandă. Alternativ, utilizatorii de card pot afla în permanență soldul cardului și istoricul tranzacțiilor prin aplicația mobilă sau prin platforma online My Edenred.

Cardul Ticket Restaurant poate fi încărcat doar cu tichete de masă, conform legii. Pentru tichetele cadou, există cardul cadou. 

Nu, cardul este valid doar în cadrul companiei unde activa salariatul atunci când l-a primit.

Formularul de comandă este unic. Același fișier electronic se folosește pentru orice tip de comandă.

În cazul în care un angajat își blochează cardul pierdut/furat/deteriorat, se va genera o comandă de reemitere, pe care o va confirma compania client, la solicitarea Edenred.  În cazul în care un beneficiar dorește doar blocarea temporară a cardului, în speranța că îl va găsi, poate să solicite acest lucru prin intermediul contului de utilizator din aplicația mobilă sau platforma My Edenred sau telefonic, prin apel la Serviciul Clienți 021 301 33 66. Activarea se va face tot prin contul de utilizator sau prin apel la Serviciul Clienți. Fiecărui card îi sunt atribuite datele de identificare ale beneficiarului, așa cum sunt comunicate de clienți către Edenred, la producerea cardurilor: denumire companie, CNP beneficiar, dată nașterii, adresa beneficiar.

În această situație, conform legii, angajatul are obligația să returneze tichetele de masă necuvenite. Angajatorul poate opta pentru a lasă cardul angajatului sau a-l reține. Returnarea contravalorii tichetelor de masă neutilizate și necuvenite se va face în contul clientului în termen de maxim 3 zile lucrătoare, în baza unei cereri scrise.

Dacă tichetele electronice erau acordate pentru perioada lucrată în cadrul companiei angajatorului și sunt încă valabile, acestea pot fi cheltuite de utilizator, chiar dacă nu mai lucrează în prezent în acea companie. Dacă tichetele sunt expirate, utilizatorul nu le mai poate cheltui.

Cardul poate rămâne în posesia utilizatorului pentru a putea utiliza sumele disponibile pe acesta sau poate fi solicitat de angajator, dacă pe card sunt încărcate sume necuvenite și necheltuite de beneficiar.

Da. Important este momentul încasării în contul Edenred. În funcție de perioada pentru care se comandă, încărcarea se face într-o zi lucrătoare de la încasare dacă respectiva comandă este pentru luna în curs sau pentru o perioada anterioară.Dacă o comandă este pentru luna viitoare, atunci încărcarea se face în prima zi a ultimei decade a lunii curente, conform legii.

Nu este permisă alimentarea cardului de masă cu alte sume în afara celor reprezentând contravaloarea tichetelor de masă.

Conform legii, dacă respectiva comandă este pentru luna în curs sau pentru o perioadă anterioară, atunci carduriIe se reîncarcă în maxim 1 zi lucrătoare de la încasare. Dacă o comandă este pentru luna viitoare,  cardurile se reîncarcă în prima zi lucrătoare a ultimei decade din luna.

Da, angajatorii pot opta pentru comenzi mixte (tichete și card), în funcție de preferințele lor și ale angajaților.

După ce a fost stabilit vizualul noului card împreună cu compania client și Edenred, livrarea acestora se poate face în 6 zile lucrătoare de la încasare.

Timpul de livrare a cardurilor noi este de maximum 6 zile lucrătoare de la încasare, conform contractului.

Pentru emitere de noi carduri (noi angajați)

1. Compania trimite la Edenred fișierul de comandă pentru carduri, completat cu informațiile aferente comenzii de carduri noi.

2. Edenred emite factura proforma și aceasta este plătită de către client

3. Clientul primește cardurile noi și le distribuie utilizatorilor

4. Clientul primește o notificare automată de la Edenred după fiecare comandă, conținând informațiile comenzii plasate. În corpul acestui e-mail va găsi Parola de recepționare carduri și Numărul de comandă. Clientul trebuie  trimită aceste informații (parolă și număr comandă) către Edenred, utilizând adresa de e-mail specificată în contract la nivel de Responsabil recepție carduri. Mesajul conținând parola de recepționare și numărul comenzii trebuie trimis de către client DOAR de la adresa de email a responsabilului de recepție carduri înscrisă în contract. Transmiterea respectivului mesaj reprezintă confirmarea faptului  angajatorul (Clientul) ori salariații săi se află deja în posesia cardurilor pe care urmează  fie încărcate tichetele de masă)

5. Edenred alimentează cardurile. Din motive de siguranță, cardurile nou-emise vor fi încărcate cu sumele corespunzătoare doar după confirmarea recepției de către client.

 

Pentru reîncărcarea cardurilor deja existente și confirmate

1. Compania trimite la Edenred fișierul de comandă, completat cu informațiile aferente reîncărcării. Se selectează perioada pentru care se dorește comanda (luna anterioară, luna în curs ori luna viitoare).

2. Edenred emite factura proforma și aceasta este plătită de către client

3. Se alimentează carduriIe în maxim 1 zi lucrătoare de la încasare, dacă o comandă este pentru luna în curs sau pentru o perioadă anterioară, respectiv în prima zi a ultimei decade din lună, dacă o comandă este pentru luna viitoare, cf legii.

Prin Edenred Online, folosind un fișier Excel template pe care Edenred îl pune la dispoziția clientului. În același fișier există un sheet pentru comanda de carduri noi și un sheet pentru comenzi recurente de reîncărcare.

Că și în cazul tichetelor pe suport hârtie, costurile angajatorului diferă în funcție de numărul de beneficiari și de numărul adreselor de livrare. Cu toate acestea, costurile cu achiziția tichetelor de masă pe card vor fi similare cu cele ale comenzilor tichetelor pe hârtie, aplicându-se în plus taxele de emitere a cardurilor. Pentru a primi o ofertă personalizată, va rugăm să ne contactați.

Nu este obligatorie alegerea suportului card pentru acordarea tichetelor de masă. Angajatorii pot opta fie pentru acordarea tichetelor de masă pe hârtie, fie pentru acordarea lor pe card, în funcție de preferințele lor și ale salariaților. De asemenea, clienții Edenred pot alege să trimită comenzi mixte, de card și hârtie.

Tichetele de masă pe suport electronic sunt, la fel că și tichetele pe hârtie, bonuri de valoare dedicate exclusiv alocației individuale de hrană a angajaților. Cardurile sunt dezvoltate de Edenred sub sigla MasterCard® și sunt prevăzute cu CIP, încorporând cea mai nouă tehnologie ce conferă securitate sporită și viteză. Aceste carduri de masă pot fi folosite și în modul “Contactless”, fără necesitatea introducerii codului PIN pentru plățile sub 100 lei.

Certificari Edenred

  • certificat
  • certificat
  • certificat
  • certificat
  • certificat