Skip to main content
benefit

Flexibilitate și usurință în administrarea beneficiilor extrasalariale

Află toate detaliile. Completează formularul și te sunăm noi.

Ce este platforma Benefit?

Este platforma online cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajați din România care oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea și integrarea în contabilitate și salarizare a beneficiilor acordate angajaților.

  • Soluție completă de gestionare a beneficiilor pentru angajați
  • Angajați mai fericiți și mai productivi
  • Cele mai bune practici
  • Angajați motivați
  • Usurință în administrare
  • Succes dovedit pentru companii de top din România
  • Beneficii flexibile, câștiguri pe termen lung
  • Creșterea brandului de angajator
  • Soluție personalizată

Cum funcționează platforma Benefit?

Angajatorul încheie un contract și trimite o listă a angajaților cu bugetul lunar aferent. Platforma funcționează ca un „magazin on-line" în care fiecare angajat are acces securizat la o gamă variată de beneficii flexibile, oferte și reduceri, în limita bugetului oferit de angajator. Angajatorul externalizează astfel un serviciu care ar fi consumat resursele interne ale companiei, atât de timp, cât și umane sau financiare.

Compania

  • Personalizează platforma doar cu beneficiile dorite
  • Transmite listele cu angajații și bugetele lunare
  • Primește un raport de payroll la sfârșitul lunii pentru luna curentă
  • Primește maxim 3 facturi pentru toate beneficiile acordate în luna curentă

Angajații

  • Accesează platforma și își gestionează singuri bugetul alocat de companie până la o anumită dată a lunii
  • Vizualizează taxele beneficiilor și le aleg pe cele avantajos fiscal
  • Fac economie din salariu beneficiind de peste 2700 de reduceri și oferte speciale din toată țară
  • Primesc ajutor pe email sau telefonic de la o echipă dedicată de suport

companii icon

Avantaje companii

  • Soluţie completă pentru beneficiile angajaţilor (platformă online securizată, administrarea şi plata furnizorilor, call centre şi suport online, raportare şi integrare în payroll)
  • Includerea în platformă și promovarea mai eficientă a tuturor beneficiilor fixe pe care compania le oferă deja
  • Personalizarea platformei cu elemente de brand ale fiecărei companii client
  • Efort administrativ redus – o singură plată și maxim 3 facturi lunare
  • Extinderea reţelei de furnizori - companiile client pot face recomandări de furnizori noi
angajati icon

Avantaje angajați

  • Libertatea de alegere la nivel individual a beneficiilor extrasalariale
  • Flexibilitatea în utilizarea bugetului de beneficii și/sau posibilitatea de cumulare lunară a acestuia
  • Deduceri fiscale la multiple categorii de beneficii, în condiţiile prevăzute de lege
  • Diversitatea cea mai largă a beneficiilor și a reducerilor din România
  • Uşurinţă în utilizarea platformei - interfață tip "magazin online"
  • Posibilitatea de a economisi bani folosind reducerile negociate pentru mii de produse și servicii 

Beneficii fixe

Rolul acestei secțiuni este de a ajuta angajații să conștientizeze mai bine beneficiile pe care compania deja le plătește pentru ei. Beneficiarii intra in medie de 4-6 ori pe luna pe platforma de beneficii. Pe termen lung, vizualizarea constanta a acestor informatii are rol in retentia angajatilor.

Beneficiile fixe sunt stabilite la nivel general, de companie, incluzând informații despre fiecare în parte, dar se pot personaliza și la nivel de grupuri de angajați.

Toți angajații beneficiază de acest pachet standard, independent de beneficiile flexibile, rolul platformei fiind cel de informare corectă și la timp, fără ca angajații să dea telefon la departamentul de HR.

icon

Tichete de masă

icon

Program flexibil de muncă

icon

Asigurare în caz deces-accident

icon

Ziua fructelor

icon

Cafeteria

icon

Aniversare vechime

Beneficii flexibile

Compania alocă buget pentru beneficiile flexibile, iar angajații au libertate totală de alegere.

Angajatul își poate alege lunar unul sau mai multe beneficii, în funcție de limita bugetului, dar există și posibilitatea de co-plată în cazul în care bugetul este insuficient iar valoarea beneficiului dorit este mai mare.

În plus, angajatul beneficiază și de un punct de contact (email & call center) care-i poate oferi soluții și suport pentru fiecare dintre beneficiile selectate de acesta.

icon

Servicii medicale

icon

Pensii private (Pilonul III)

icon

Cursuri profesionale şi limbi străine

icon

Turism intern

icon

Activităţi culturale

icon

Transport (abonamente şi carburant)

icon

Cadouri

Platforma Benefit - Oferte speciale

Oferte speciale

Peste 2.500 de reduceri şi oferte acordate de partenerii Benefit, disponibile în toată ţara

icon

Efort zero din partea companiilor pentru negociere

icon

Extinderea rețelei de furnizori – angajații companiei pot face recomandări de noi furnizori, din orice oraș al țării

icon

Reducerile corporate sunt negociate de Benefit pentru toţi utilizatorii platformei (225.000+)

icon

Adăugarea în platformă a ofertelor deja negociate de companie, în plus față de ofertele Benefit

Categorii de beneficii în funcție de impozitare

Taxe

0% pentru angajator / 0% pentru angajat:

  • Servicii medicale (abonamente sau asigurări) în limita a 160 lei/lună (400 EUR / an)
  • Pensii private (pilonul III) în limita a 160 lei/lună (400 EUR / an)
  • Training-uri profesionale (fără limită, dar cu aprobarea scrisă a managerului direct sau a departamentului de HR)
  • Decontarea transportului de acasă – serviciu - acasă (abonament transport în comun/combustibil), în condiții specifice legislației în vigoare  
  • Tichete și carduri cadou pentru angajați și copiii minori ai acestora, în limita a 300 lei/beneficiar, pentru evenimentele prevăzute de lege (Crăciun, Paști, 8 Martie, 1 Iunie).

Taxe

0% pentru angajator + 10% impozit pe venit pentru angajat:

  • Tichete Cultural conform legislației în vigoare, în limita a 210 lei / luna sau 420 lei / eveniment / angajat

0% pentru angajator + 10% CASS + 10% impozit pe venit pentru angajat:

 

  • Tichete și carduri de masă, conform legislației în vigoare, în limita unui tichet de masă / zi lucrătoare
  • Vouchere de vacanță, conform legislației în vigoare, în limita a 6 salarii minime brute / an / angajat

Taxe

2,25% pentru angajator + 41,5% pentru angajat pentru beneficiile în natură:

  • Tichete și carduri cadou, dacă depășesc limitele descrise anterior (alte evenimente decât cele prevăzute de lege și/sau alte valori) peste 300lei/beneficiar/sărbătoare legală
  • Abonamente transport în comun sau combustibil
  • Donațiile către diverse asociații sau organizații non-profit
  • Secțiunea Benefit Club – toate produsele și serviciile incluse în această categorie și care se pot achita direct prin platformă

Întrebări frecvente

Platforma BenefitOnline se adresează tuturor companiilor care își doresc o soluție modernă pentru gestionarea flexibilă a beneficiilor pentru angajați. Companiile care au contract cu Edenred România pentru una sau mai multe soluții Edenred, pot beneficia de prețuri preferențiale ale taxei lunare de administrare.

Bugetul de beneficii rămas necheltuit într-o luna se reportează pe luna următoare, putând fi utlizat în decursul unui an calendaristic (ianuarie-decembrie) sau fiscal, în funcție de preferințele companiei.

Acest lucru depinde de natura beneficiilor alese. De exemplu, un abonament medical este un beneficiu comandat pe 1 an de zile (însă cu plata lunara), iar un abonament de transport în comun este de o lună. Cea mai mare parte a angajaților își modifică beneficiile la 2-3 luni.

Angajatul, cu un cont individual securizat, accesează  o platformă online, unde alege personal cum să își gestioneze bugetul lunar oferit de companie. Acesta își poate alege lunar unul sau mai multe beneficii, în funcție de limita bugetului, dar există și posibilitatea de co-plată în cazul în care bugetul este insuficient iar valoarea beneficiilor dorite de angajat este mai mare. Spre exemplu, într-o  lună angajatul poate opta pentru tichete de masă, în alta pentru tichete culturale sau transport, dar există și posibilitatea să nu folosească niciun beneficiu mai multe luni la rând și să cumuleze bugetul pentru a-și cumpăra o vacanță.

Majoritatea companiilor care folosesc deja platforma oferă tuturor angajaților această soluție de alegere a propriilor beneficii, însă acest lucru nu este obligatoriu.

Se pot crea diferite clase de angajați, fiecare cu bugete și acces către beneficii diferite, în funcție de nevoile angajatorului. Acesta este angajamentul nostru pentru flexibilitate.

În astfel de situații, trebuie actualizată baza de angajați, de obicei la sfârșitul fiecărei luni. În cazul plecării unui angajat, sistarea se poate face atât în ziua în care se încheie contractul de muncă, cât și în ultima zi lucrătoare a lunii curente. În cazul angajaților noi, propunem ca aceștia să beneficieze de platforma BenefitOnline în cursul următoarei luni lucrătoare, compania trimițând un fișier (email sau automat) cu datele noilor angajați.

Certificări Edenred