Pentru emitere de noi carduri (noi angajați)
1. Compania trimite la Edenred fișierul de comandă pentru carduri, completat cu informațiile aferente comenzii de carduri noi.
2. Edenred emite factura proforma și aceasta este plătită de către client
3. Clientul primește cardurile noi și le distribuie utilizatorilor
4. Clientul primește o notificare automată de la Edenred după fiecare comandă, conținând informațiile comenzii plasate. În corpul acestui e-mail va găsi Parola de recepționare carduri și Numărul de comandă. Clientul trebuie să trimită aceste informații (parolă și număr comandă) către Edenred, utilizând adresa de e-mail specificată în contract la nivel de Responsabil recepție carduri. Mesajul conținând parola de recepționare și numărul comenzii trebuie trimis de către client DOAR de la adresa de email a responsabilului de recepție carduri înscrisă în contract. Transmiterea respectivului mesaj reprezintă confirmarea faptului că angajatorul (Clientul) ori salariații săi se află deja în posesia cardurilor pe care urmează să fie încărcate tichetele de masă)
5. Edenred alimentează cardurile. Din motive de siguranță, cardurile nou-emise vor fi încărcate cu sumele corespunzătoare doar după confirmarea recepției de către client.
Pentru reîncărcarea cardurilor deja existente și confirmate
1. Compania trimite la Edenred fișierul de comandă, completat cu informațiile aferente reîncărcării. Se selectează perioada pentru care se dorește comanda (luna anterioară, luna în curs ori luna viitoare).
2. Edenred emite factura proforma și aceasta este plătită de către client
3. Se alimentează carduriIe în maxim 1 zi lucrătoare de la încasare, dacă o comandă este pentru luna în curs sau pentru o perioadă anterioară, respectiv în prima zi a ultimei decade din lună, dacă o comandă este pentru luna viitoare, cf legii.