Skip to main content

Termeni si conditii card de masă Edenred

Pentru cardul de masă Edenred Mastercard®

  1. Definiţii
  2. Prezentul acord
  3. Primirea si activarea cardului
  4. Utilizarea cardului
  5. Alimentarea cardului
  6. Expirarea cardului
  7. Răspunderea dvs.
  8. Pierderea, furtul sau distrugerea cardului
  9. Litigii
  10. Reclamaţii
  11. Modificare
  12. Reziliere sau suspendare
  13. Răspunderea noastră
  14. Informaţiile dvs.
  15. Prevederi generale
  16. Contactarea departamentului de asistenţă clienţi

Vă rugăm să citiţi prezentul Acord cu atenţie înainte de a utiliza Cardul (versiune actualizată la 01 ianuarie 2022). Aceste informaţii constituie termenii şi condiţiile aferente Cardului. Prin utilizarea Cardului, acceptati acesti termeni si conditiile. Dacă nu înţelegeţi sau nu sunteţi de acord cu o clauza, ar trebui să discutaţi acest lucru cu reprezentanţii Companiei dvs. sau să luaţi legătura cu reprezentanţii departamentului de Asistenţă Clienţi, folosind datele de contact de la art. 16.

1. DEFINIŢII

Acord înseamnă prezentul contract așa cum este modificat în mod periodic;

Autentificare strictă a clienților înseamnă măsuri suplimentare de securitate pentru a verifica dacă ați autorizat anumite Tranzacții sau alte acțiuni legate de utilizarea Cardului și/sau Contului Dvs.

Card înseamnă cardul de masă Mastercard® care vă este emis conform prezentului Acord;

Comerciant înseamnă orice operator economic care vinde en detail, persoană fizică sau juridică din reţeaua cardului de masă Edenred, identificat prin sigla Edenred și care afişează Marca de acceptare a Mastercard;

Companie înseamnă angajatorul dumneavoastră, care este client Edenred în cadrul programului card de masă Edenred;

Cont înseamnă contul electronic asociat Cardulului Dvs.;

Contactless înseamnă o caracteristică a plăților care vă oferă posibilitatea de a achita prin apropierea Cardului dvs. de un terminal de citire compatibil cu NFC dintr-un punct de vânzare („Terminal Contactless”). Tranzacțiile Contactless fac obiectul oricăror limite aplicate de către Comerciant și/sau Terminalul Contactless. Pentru Tranzacțiile care depășesc orice astfel de limite, va fi necesar să autorizați Tranzacția prin alte mijloace (a se vedea alineatul 4.3); CVC înseamnă Codul de Verificare a Cardului asociat cu Cardul. Acesta se va afla pe verso-ul Cardului;

Departamentul de Asistență Clienți înseamnă centrul de contact pentru soluționarea problemelor și solicitărilor de servicii în legătură cu Cardul. Datele de contact pentru Departamentul de Asistență pentru Clienți pot fi găsite în alineatul 16

Dvs. înseamnă persoana dumneavoastra, Titularul Cardului, considerat eligibil de către Companie pentru utilizarea Cardului;

Edenred (sau noi, subscrisa) înseamnă Edenred România SRL, emitentul autorizat al tichetelor de masă stocate pe Card, companie înregistrată în România sub numărul J40/5659/1998, cod unic de înregistrare RO10696741, cu sediul social în Calea Serban Vodă nr. 133, Sector 4, Bucureşti, România;

Întreaga sumă deductibilă înseamnă întreaga valoare a Tranzacției;

Mastercard® înseamnă Mastercard International Incorporated, cu sediul social în 2000 Purchase Street, Purchase, New York 10577-2509, SUA; Marca de acceptare a Mastercard înseamnă sigla Mastercard International Incorporated care indică acceptarea cardurilor Mastercard;

MyEdenred înseamnă platforma online și aplicația pentru telefonul mobil, disponibilă pentru Android, iOS și Windows, prin care Edenred vă oferă detalii referitoare la soldul Cardului, istoricul Tranzacțiilor, alimentările Cardului, sumele care sunt pe punctul de a expira, precum și facilitatea de a activa Cardul, reamintirea codului PIN, blocarea Cardului, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an.

Numărul Cardului înseamnă numărul de 16 cifre de pe recto-ul Cardului; PIN înseamnă numărul de identificare personală alcătuit din patru cifre care va fi utilizat împreună cu Cardul;

Terminal POS înseamnă un dispozitiv electronic care face posibilă plata cu cardul la punctele de vânzare ale Comerciantului;

PPT înseamnă emitentul cardului, PrePay Technologies Limited, companie înregistrată în Anglia și Țara Galilor sub numărul 04008083, care poate fi contactată la PO BOX 3883, Swindon, SN3 9EA.

Program sau "card de masă" înseamnă programul de tichete de masă pe suport electronic card de masă Edenred în baza căruia vă este emis Cardul;

Scrisoare de însoțire a Cardului înseamnă adresa atașată Cardului;

Sold disponibil înseamnă valoarea fondurilor de tichete de masă încărcate pe Card și disponibile pentru utilizare conform legislației din România privind tichetele de masă;

Tranzacție înseamnă orice tranzacție efectuată cu ajutorul Cardului, inclusiv printr-un Terminal POS sau printr-o vânzare online;

înseamnă website-ul de la www.edenred.ro care conține o copie a termenilor și condițiilor Cardului.

2. PREZENTUL ACORD

2.1. Prezentul Card a fost emis de PPT în baza licenţei acordate de către Mastercard International. Cardul rămâne în proprietatea PPT.

2.2. Programul card de masă Edenred este gestionat de către Edenred România SRL, emitentul de tichete de masă în format electronic stocate pe Card. Cardul este valabil doar în România în cadrul retelei de Comercianti care acceptă cardul de masă Edenred si care afișează sigla dedicată Edenred și Marca de acceptare a Mastercard.. Programul face obiectul reglementărilor legale specifice. Limitările impuse de reglementări şi orice modificări aduse acestora pot avea impact asupra caracteristicilor şi funcţionalităţilor Cardului dvs.

2.3. Valoarea asociată cu Cardul dvs. este exprimată în RON.

2.4. Cardul dvs. este un card preplătit, care conține tichete de masă pe suport electronic. Acesta nu este un card de credit, cheltuieli sau de debit.

3. PRIMIREA SI ACTIVAREA CARDULUI

3.1. Cardul nu poate fi utilizat până nu este activat. Puteți să vă activați cardul accesând MyEdenred și urmând instrucțiunile de activare sau sunând la 021 301 33 66 (număr cu tarif normal) și selectând „Activarea Cardului & aflarea codului PIN” pentru a-l activa. Pentru activare veți avea nevoie de Numărul Cardului dvs. și de codul de activare care poate fi găsit în Scrisoarea de însoțire a Cardului. MyEdenred si serviciul de „Activare a Cardului & aflare a codului PIN” sunt disponibile 24 de ore pe zi.

3.2. După activarea Cardului dvs., vi se va da codul PIN. Trebuie să vă păstrați codul PIN secret în permanență și să nu îl dezvăluiți niciunei alte persoane și trebuie să nu introduceți codul PIN într-un mod în care să ofere altor persoane posibilitatea de a-l vedea cu ușurință. Nu vom dezvălui codul dvs. PIN niciunui terț. Dacă uitați codul dvs. PIN, acesta vă poate fi reamintit dacă accesați MyEdenred și urmați instrucțiunile de accesare a contului dvs.

4. UTILIZAREA CARDULUI

4.1. Cardul poate fi utilizat doar în România pentru a efectua Tranzacţii în RON în conformitate cu şi în limitele prevăzute de legislaţia în vigoare privind tichetele de masă.

4.2. Cardul poate fi utilizat la Comercianţii (inclusiv la Comercianţii online) din reţeaua card de masă Edenred, care afişează sigla dedicata Edenred si Marca de acceptare Mastercard.

4.3. Va trebui să autorizaţi fiecare Tranzacţie, printr-una dintre metodele de mai jos. Veţi purta răspunderea pentru toate Tranzacţiile pe care le autorizaţi:

  • 4.3.1. introducerea codului PIN;
  • 4.3.2. semnătura de primire;
  • 4.3.3. prezentarea Cardului la un Terminal Contactless; Puteți efectua 5 Tranzacții Contactless consecutive, după care orice Tranzacție Contactless va fi refuzată și vi se va cere să introduceți codul PIN pentru a autoriza Tranzacția.
  • 4.3.4. introducerea Codului CVC şi a datei de expirare a Cardului sau furnizarea oricărui alt cod de securitate (pentru tranzacţiile online); sau
  • 4.3.5. furnizarea unor detalii referitoare la Card şi/sau furnizarea oricăror alte detalii necesare finalizării unei Tranzacţii.

4.4. De regulă, nu puteţi opri o Tranzacţie după ce aţi autorizat-o din momentul în care se consideră că a fost primită de PPT.

4.5. Cardul nu poate fi utilizat pentru achiziţia de produse nealimentare inclusiv ţigări şi produse alcoolice.

4.6. Cardul este un card achitat în avans, care conţine valoarea tichetelor de masă, ceea ce înseamnă că Soldul disponibil al Cardului va fi diminuat cu Întreaga Sumă deductibilă pe baza principiului "primul intrat, primul ieşit". Pentru autorizarea unei Tranzacţii, Întreaga Sumă deductibilă trebuie să fie mai mică decât sau egală cu Soldul disponibil al fondurilor pentru tichete de masă de pe Cardul dvs. Nu trebuie să vă utilizaţi Cardul dacă Întreaga Sumă deductibilă depăşeşte Soldul disponibil al fondurilor pentru tichetele de masă sau după data de expirare a Cardului. Dacă, din orice motiv, o Tranzacţie este procesată pentru o sumă mai mare decât Soldul disponibil al fondurilor pentru tichete de masă de pe Card, trebuie să ne rambursaţi valoarea cu care întreaga Sumă deductibilă depăşeşte Soldul disponibil, după caz, fie în termen de 30 zile de la primirea unei facturi de la noi, fie prin reţinerea de către noi a diferenţei la următoarea încărcare a Cardului. În cazul în care nu rambursaţi această sumă, avem dreptul de a lua toate măsurile necesare, inclusiv acţionarea în judecată, pentru a recupera orice sume scadente.

4.7. Puteți verifica Soldul disponibil în orice moment în contul Dvs. din MyEdenred sau sunând la 021 301 33 66.

4.8. Există anumite circumstanțe în care Comercianții pot solicita să existe un Sold disponibil mai mare decât valoarea Tranzacției. Cu toate acestea, vi se va factura valoarea reală și finală a Tranzacției.

4.9. Cardul nu poate fi folosit pentru a face retrageri de numerar.

4.10. Soldul disponibil în Cont nu poate acumula niciun fel de dobândă.

4A. UTILIZAREA 3D SECURE

4A.1. 3D Secure este un standard de autentificare a plăților pentru achizițiile pe internet, care adaugă un nivel suplimentar de securitate atunci când achiziționați bunuri sau servicii online de la Comercianții participanți. Este o formă de Autentificare strictă a clienților. Pentru a spori siguranța plăților online, va trebui să utilizați din ce în ce mai mult 3D Secure pentru a confirma identitatea Dvs. atunci când efectuați plăți online.

4A.2. Pentru a utiliza 3D Secure:

  • - trebuie să aveți acces la internet;
  • - trebuie să aveți un telefon mobil;
  • - trebuie să avem numărul Dvs. de telefon mobil corect;
  • - telefonul Dvs. mobil trebuie să poată primi mesaje text;
  • - telefonul Dvs. mobil trebuie să aibă aplicația MyEdenred instalată.

Este important să vă asigurați că informațiile cu caracter personal pe care le deținem pentru Dvs. (în special numărul Dvs. de telefon mobil) sunt actualizate. Puteți face acest lucru prin intermediul aplicației MyEdenred.

4A.3. Când efectuați o achiziție online pentru care este necesară autentificarea, veți fi condus la un ecran de verificare 3D Secure.

4A.4. Vi se va solicita să introduceți o parolă unică (cod de acces) trimisă pe telefonul Dvs. mobil prin mesaj text (SMS) pentru a finaliza achiziția. Ca alternativă, vi se poate cere să vă confirmați identitatea folosind aplicația MyEdenred. Aveți o perioadă de timp stabilită și un număr de încercări de a introduce codul de acces corect. Dacă nu introduceți codul de acces corect, nu veți putea finaliza achiziția online.

4A.5. Codul de acces va fi valabil doar pentru achiziția online pentru care l-ați primit.

4A.6. Vom considera orice Tranzacție autentificată utilizând 3D Secure ca fiind autorizată de Dvs..

4A.7. Nu percepem taxe pentru utilizarea 3D Secure. Sunteți responsabil pentru orice taxe de SMS percepute de furnizorul Dvs. de telefonie mobilă.

5. ALIMENTAREA CARDULUI

5.1. Dvs nu veţi putea alimenta Cardul cu fonduri. Cu condiția să rămâneți eligibil(ă) în conformitate cu cerințele Companiei și contractul încheiat între Compania dvs. și Edenred, la primirea instrucțiunilor și a plății de la Compania dvs. către Edenred, fonduri suplimentare vor fi încărcate pe Soldul disponibil al Cardului dvs.

5.2. Menţionăm că fondurile vor expira în conformitate cu reglementările legale din România privind tichetele de masă şi că, după data respectivă, acele fonduri nu vor mai putea fi utilizate.

6. EXPIRAREA CARDULUI

6.1. Data de expirare a Cardului este imprimată pe rectoul Cardului. Nu vă veţi putea folosi Cardul după ce acesta a expirat şi nicio Tranzacţie nu va mai fi procesată.

7. RĂSPUNDEREA DVS.

7.1. Putem restricţiona sau refuza autorizarea oricărei utilizări a Cardului dacă utilizarea Cardului cauzează sau ar putea cauza o încălcare a prezentului Acord sau dacă avem motive întemeiate să bănuim că fie dvs., fie un terţ a săvârşit sau este pe cale de a săvârşi o infracţiune sau un alt abuz în legătură cu Cardul.

7.2. Dacă este necesar să investigăm o Tranzacţie de pe Card, trebuie să cooperaţi cu noi sau cu orice organism autorizat după cum impune situaţia.

7.3. Nu trebuie să îngăduiţi niciodată niciunei alte persoane să vă utilizeze Cardul. Este interzis să vindeți Cardul sau să îl oferiți unei alte persoane pentru a-l utiliza.

7.4. Veţi purta răspunderea pentru toate Tranzacţiile pe care le autorizaţi în conformitate cu alineatul 4.3.

7.5. Aveţi obligaţia de a ne despăgubi pe noi şi PPT pentru orice încălcare a acestor termeni şi condiţii, pentru orice utilizare frauduloasă a Cardului sau în cadrul oricărei alte acţiuni întreprinse în justiţie pentru a pune în aplicare prezentul Acord.

8. PIERDEREA, FURTUL SAU DISTRUGEREA CARDULUI

8.1. În caz de pierdere, furt, fraudă sau orice alt risc de utilizare neautorizată a Cardului sau dacă respectivul Card este deteriorat sau funcţionează în mod necorespunzător, trebuie să luaţi imediat legătura cu Departamentul de Asistenţă Clienţi. În plus, puteţi bloca Cardul prin intermediul MyEdenred. Veţi purta răspunderea pentru orice Tranzacţii neautorizate care au loc înainte să ne notificaţi, iar acestea vor reduce Soldul disponibil de pe Card.

8.2. Cu condiţia să ne fi notificat conform alineatului 8.1 şi cu condiţia ca alineatul 8.3 să nu se aplice, nu veţi fi răspunzător pentru niciun fel de pierdere care survine după data la care ne-aţi notificat în acest sens. Dacă pe Card rămâne un Sold disponibil, ne puteţi cere, exclusiv prin intermediul companiei dumneavoastră, să înlocuim vechiul Card cu unul nou şi să transferăm pe el ultimul Sold disponibil. Decizia de a înlocui Cardul revine Companiei dumneavoastră.

8.3. În cazul în care avem motive să credem că incidentul notificat a fost cauzat de faptul că aţi încălcat prezentul Acord, prin neglijenţa dvs. sau dacă există o suspiciune întemeiată de comportament inadecvat sau fraudulos, atunci veţi purta răspunderea pentru toate pierderile.

9. LITIGII

9.1. Dacă aveţi motive să credeţi că o Tranzacţie pentru care a fost folosit Cardul a fost neautorizată sau a fost executată pe Contul dvs. din greşeală, trebuie să luaţi legătura cu Departamentul de Asistenţă Clienţi, sunând la numărul 021 301 33 66.

10. RECLAMAŢII

10.1. Orice reclamaţii legate de aceşti termeni şi aceste condiţii trebuie, în primul rând, direcţionate către Compania dvs. Alternativ, puteţi suna Departamentul de Asistenţă Clienţi. Procedura de Reclamații poate fi accesată pe site-ul www.edenred.ro.

11. MODIFICARE

11.1. Putem modifica termenii şi condiţiile din prezentul Acord, în orice moment, postând o versiune actualizată pe Website.

11.2. Dacă orice parte din prezentul Acord nu respectă oricare dintre cerinţele de reglementare, atunci nu vom lua în considerare partea respectivă, ci o vom trata ca şi cum ar reflecta de fapt cerinţa de reglementare relevantă.

11.3. Vom notifica în mod rezonabil Compania referitor la orice schimbare a nivelelor de servicii incluse în aceşti termeni şi condiţii, sens în care aceşti termeni şi condiţii vor fi postate pe Website şi actualizate în permanenţă.

11.4 Utilizarea în continuare a Cardului după intrarea în vigoare a oricăror modificări ale acestor termeni și condiții semnifică acceptarea de către dvs. a faptului că sunteți ținut(ă) de termenii și condițiile modificate.

12. REZILIERE SAU SUSPENDARE

12.1. Dacă suntem informaţi că nu mai sunteţi eligibili pentru utilizarea Cardului din orice motiv, atunci Cardul va fi blocat imediat, iar Soldul disponibil nu va mai putea fi utilizat.

12.2. Prezentul Acord poate fi reziliat sau Cardul poate fi suspendat în orice moment cu începere imediată (şi până la data soluţionării litigiului sau a rezilierii Acordului) dacă încălcaţi prezentul Acord sau dacă avem orice motiv să credem că aţi folosit sau intenţionaţi să folosiţi Cardul cu neglijenţă sau în scopul fraudei sau în alte scopuri nelegale sau dacă PPT nu vă mai poate procesa Tranzacţiile din pricina acţiunilor unor terţi. În aceste circumstanţe, niciun Sold disponibil pe Card nu va mai putea fi utilizat.

13. RĂSPUNDEREA NOASTRĂ

13.1. Vă furnizăm tichete de masă pe suport electronic, destinate exclusiv utilizării pentru alocaţiile individuale de hrană conform prezentului Acord şi, conform prevederilor din legislația tichetelor de masă, acestea fiind în întregime acordate pe cheltuiala Companiei. Răspunderea noastră pentru funcţionalitatea Cardului şi a Programului este stabilită prin contractul încheiat între noi şi Compania dvs. Dacă întâmpinaţi dificultăţi la utilizarea Cardului, vă rugăm să luaţi legătura cu Compania dvs.

14. INFORMAŢIILE DVS.

14.1 Putem deține informații personale despre Dvs. și vom face acest lucru în conformitate cu toate legile și reglementările aplicabile privind prelucrarea Datelor cu caracter personal inclusiv dar fără a se limita la Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE;

14.2 Datele dvs. cu caracter personal (cum ar fi numele, prenumele, codul numeric personal, contul de email, detalii referitoare la Tranzacția executată) pot fi necesare pentru a vă fi furnizate serviciile aferente Cardului și, ca atare, pot fi procesate în următoarele scopuri: emiterea și activarea Cardurilor, încărcarea de tichete de masă asociate pe Carduri, furnizarea de acces la informații (cum ar fi Istoricul tranzacțiilor, Soldul disponibil), răspunsul la solicitări, procesarea de Tranzacții, realizarea managementului necesar al fraudelor și respectarea cerințelor de reglementare (inclusiv a reglementărilor aplicabile privind combaterea spălării banilor/combaterea finanțării terorismului).

14.3. În scopuri de verificare și securitate, cum ar fi aplicarea măsurilor de Autentificare strictă a clienților, avem obligația să colectăm anumite informații cu caracter personal de la Dvs., inclusiv numărul Dvs. de telefon mobil. Vom transmite aceste date furnizorilor noștri de servicii terți, conform cerințelor pentru administrarea măsurilor de Autentificare strictă a clienților

14.4 Datele dvs. cu caracter personal nu vor fi prelucrate în alte scopuri dacă nu ne dați acordul în prealabil sau dacă nu există un alt temei legal pentru prelucrare.

14.5 Cu excepția cazului în care legea cere acest lucru, datele Dvs. cu caracter personal nu vor fi transmise fără permisiunea Dvs. niciunei alte persoane în afară de Companie, Edenred și de furnizorii de servicii tehnice necesare, folosiți pentru furnizarea serviciilor acoperite de prezentul Acord, inclusiv PPT.

14.6 Datele Dvs. cu caracter personal nu vor fi transmise în afara Uniunii Europene sau în afara Marii Britanii, cu excepția cazului în care obținem acordul Dvs.

14.7 Pentru mai multe detalii referitoare la drepturile Dvs. în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor disponibilă pe site-ul www.edenred.ro.

14.8 Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a-ți exercita drepturile menționate mai sus, te rugăm să să accesezi formularul de contact de pe site-ul nostru. Poți de asemenea transmite o cerere personalizată, semnată și datată cu datele tale personale pe care dorești să le actualizam sau ștergem, la adresele noastre, în atentia responsabilului cu prelucrarea datelor cu caracter personal: Sediul Edenred Bucureşti, Calea Şerban Vodă 133, 040205 - Sector 4, Bucureşti.

14.9 Monitorizarea respectării cerințelor legale în acest domeniu este asigurată inclusiv de către responsabilul cu protecția datelor desemnat în cadrul Grupului Edenred, având următoarele date de contact: dpo.romania@edenred.com.

15. PREVEDERI GENERALE

15.1. Dacă o prevedere din prezentul Acord este considerată inaplicabilă sau nelegală, restul prevederilor rămân în vigoare şi continuă să producă efecte.

15.2. Cu excepţia prevederilor contrarii, niciun terţ care nu este parte la prezentul Acord nu are dreptul de a aplica niciuna dintre prevederile specificate în aceşti termeni şi condiţii, cu excepţia faptului că Mastercard International Incorporated şi afiliaţii săi pot pune în aplicare orice prevedere a prezentului Acord care le conferă beneficii sau drepturi.

15.3. Prezentul Acord este guvernat de legea română şi sunteţi de acord cu jurisdicţia exclusivă a instanţelor de judecată din România.

16. CONTACTAREA DEPARTAMENTULUI DE ASISTENŢĂ CLIENŢI

16.1. Dacă aveţi nevoie de ajutor, puteţi lua legătura cu Departamentul de Asistenţă Clienţi sunând la numărul de telefon 021 301 33 66 între 8.00 şi 18.00 de luni până vineri (număr cu tarif normal – se aplică tarifele standard). Alternativ, puteţi lua legătura cu Compania dvs.

16.2. Un serviciu telefonic automat pentru verificarea Soldului Disponibil și blocarea Cardurilor pierdute sau furate este disponibil 24 de ore pe zi sunând la numărul indicat în alineatul 16.1 de mai sus.

16.3. Raportarea Cardurilor pierdute sau furate este de asemenea disponibilă în MyEdenred.

Acest card este emis de PrePay Technologies Ltd., membră a Grupului Edenred, sub licența Mastercard® International. Programul card de masă Edenred este administrat de Edenred Romania SRL, emitentul tichetelor de masă pe suport electronic. Cardul este valabil doar în România, în cadrul rețelei de comercianți parteneri care îl acceptă la plată. Cardul nu poate fi utilizat pentru achiziționarea de produse nealimentare, incluzând țigări și băuturi alcoolice. Mastercard si toate elementele brandului Mastercard sunt mărci înregistrate ale Mastercard International Incorporated.

Cu ce te putem ajuta?