Carduri de masă
Sus
SIMPLIFICĂ-ȚI VIAȚA CU CARDUL DE MASĂ TICKET RESTAURANT®

SOLICITĂ ACUM OFERTA PERSONALIZATĂ

Cod verificare
VREI SĂ AFLI MAI MULTE DETALII? DISCUTĂ CU UN CONSULTANT EDENRED

COMPANII

Bani virați în doi timpi și trei mișcări!
Încarcă rapid sumele de care ai nevoie pe card!
Relaxare, la un click distanță
Simplifică distribuția tichetelor de masă!
Intuitiv, de la tradiție la inovație
Alege un suport modern pentru tichetele de masă!

încărcare
rapidă

Comenzi
flexibile

Facilități
fiscale

    Simplifică-ți operațiunile:

  • Economisește 40% pentru bugetul companiei tale
  • Încarcă tichetele pe card și distribuie-le rapid
  • Comandă flexibil, oricând dorești
  • Personalizează designul cardului Ticket Restaurant®
  • Beneficiază de 100% deductibilitate și scutire de taxe

COMERCIANȚI

Bani recuperați în timp record
Rambursează rapid banii!
Simplifică lucrurile!
Renunță la procesele complicate!
Plăți pe bandă rulantă
Plătește rapid la casa de marcat!

Rambursare
rapidă

Procese
simplificate

Plăți
contactless

    Atrage clienți noi:

  • Flux de numerar optimizat
  • Compatibilitate cu POS-urile existente în magazin
  • Elimină procesele asociate rambursării tichetelor
  • Încasări rapide, contactless

SALARIAȚI

Plăți pe placul tău!
Achită cumpărăturile sub/peste 15,09 lei!
Banii tăi, în siguranță
Utilizează sumele de bani în siguranță!
Simplu. Prezentat de Edenred.
Deține controlul asupra cheltuielilor!
Contact ce?
Efectuează plăți rapide Contactless!

Cea mai
mare rețea

Plăți sub/peste
15,09 lei

Consultare
sold online

    Bucură-te de un suport modern pentru tichete:

  • Plăți flexibile, sub/peste valoarea tichetului, contactless
  • Cea mai mare rețea de comercianți parteneri
  • Control optim al sumelor de pe card, prin aplicația mobilă și platforma online Ticket On-the-Go®
  • Tranzacții securizate și posibilitatea blocării cardului
Află ce cred clienții care folosesc deja Ticket Restaurant® card

COMPANII

Cardul Ticket Restaurant® simplifică operațiunile pentru companii, având avantaje foarte importante:

• Facilități fiscale identice cu cele pentru tichetele pe suport hârtie - economisiți 32% comparativ cu acordarea aceleiași sume de bani în numerar pentru angajați. Cardurile de masă Ticket Restaurant® sunt scutite de la plata taxelor salariale și patronale și beneficiază de deductibilitate de la plata impozitului pe profit;

• Reducerea proceselor complicate asociate distribuției tichetelor;

• Încărcarea rapidă, în siguranță, a contravalorii tichetelor de masă pe card;

• Flexibilitate la comandă, în concordanță cu nevoile fiecărei companii;

• Cardul Ticket Restaurant® Co-branded – posibilitatea de a personaliza designul cardului cu imaginea și logo-ul alese de client.

COMERCIANȚI

Acceptă în unitatea ta cardul Ticket Restaurant® și beneficiezi de:

• Un flux de numerar îmbunătățit – sumele corespunzătoare tichetelor de masă sunt decontate în aproximativ o zi lucrătoare;

• Logistică și procese simplificate – cardul Ticket Restaurant® este compatibil cu POS-urile deja existente în magazine;

• Gestiune simplificată - prin eliminarea proceselor de rambursare, manevrare, numărare, datare, ștampilare, expediere a tichetelor;

• Încasări rapide – cardul poate fi folosit în modul contactless, fără introducerea codului PIN, pentru plăți sub 100 lei.

Pentru a putea accepta plăţi prin tichete de masă pe card Ticket Restaurant®, este necesar să semnați un nou contract de afiliere cu Edenred şi să înrolați POS-urile în rețeaua cardului Ticket Restaurant®.

SALARIAȚI

Cardul Ticket Restaurant® este dezvoltat sub licența MasterCard și reprezintă un suport modern și elegant pentru tichetele de masă pe care le primești lunar.

• Beneficiezi de plăți flexibile, sub valoarea nominală a tichetului de masa;

• Plătești rapid, contactless, pentru sume mai mici de 100 lei;

• Ai control optim asupra sumelor de pe card, prin aplicația Ticket On-the-Go®, prin contul web Ticket On-the-Go® disponibil la adresa www.ticketrestaurantcard.ro, sau apelând Serviciul de Suport Clienți, la 021 301 33 66;

• Efectuezi tranzacții securizate și ai garanția recuperării sumelor de pe card, în caz de pierdere sau furt.

Cardul poate fi utilizat în acele unități de alimentaţie publică dotate cu POS-uri şi care au contract de afiliere încheiat cu Edenred pentru acceptarea cardurilor de masă.

SUPORT PENTRU UTILIZATORII DE CARD

Contul web Ticket On-the-Go®
pentru utilizatori

Contul web Ticket On-the-Go® disponibil la adresa www.ticketrestaurantcard.ro permite înregistrarea și activarea cardului Ticket Restaurant®, vizualizarea soldului și istoricului tranzacțiilor și alimentărilor, reamintirea codului PIN, respectiv blocarea/deblocarea cardului în caz de pierdere sau furt.

Intră aici

Serviciul de Suport Clienți

Utilizatorii pot accesa informațiile despre card prin apel la Serviciul de Suport Clienți, la numărul 021 301 33 66. Transferul la operator se realizează de luni până vineri, între orele 08:00-18:00. În afara acestui interval, utilizatorii pot consulta soldul sau efectua operațiuni legate de card, beneficiind de asistență din partea robotului telefonic.

Aplicaţia mobilă Ticket On the Go®
pentru utilizatori

Oriunde-ai fi, afli rapid tot ce contează. Aplicaţia mobilă Ticket On-the-Go® reprezintă cea mai uşoară modalitate de a afla informaţii despre sold, istoricul tranzacţiilor şi alimentărilor, fiind disponibilă pentru iOS, Android şi Windows Phone. Beneficiarii au acces permanent la soldul cardului, istoricul tranzacţiilor şi alimentărilor, respectiv valabilitatea sumelor încărcate: www.edenred.ro/Ticket-On-the-Go.

CEA MAI MARE REȚEA DE PARTENERI AFILIAȚI

Singura rețea de comercianți certificată

Hipermarketuri și supermarketuri cu prezență națională

Restaurante & fast-food-uri

Rețele mixte, supermarketuri și magazine alimentare

Întrebări frecvente

Companii
Ce sunt tichetele de masă electronice?
Tichetele de masă pe suport electronic sunt, la fel ca şi tichetele pe hârtie, bonuri de valoare dedicate exclusiv alocaţiei individuale de hrană a angajaţilor. Cardurile sunt dezvoltate de Edenred sub sigla MasterCard® și sunt prevăzute cu CIP, încorporând cea mai nouă tehnologie ce conferă securitate sporită și viteză. Aceste carduri de masă pot fi folosite și în modul “Contactless”, fără necesitatea introducerii codului PIN pentru plățile sub 100 lei.
Ce costuri are angajatorul dacă acordă carduri Ticket Restaurant® de la Edenred?
Ca și în cazul tichetelor pe suport hârtie, costurile angajatorului diferă în funcție de numărul de beneficiari și de numărul adreselor de livrare. Cu toate acestea, costurile cu achiziția tichetelor de masă pe card vor fi similare cu cele ale comenzilor tichetelor pe hârtie, aplicându-se în plus taxele de emitere a cardurilor. Pentru a primi o ofertă personalizată, vă rugăm să ne scrieți la adresa edenred.romania@edenred.com
Este obligatorie pentru angajatori alegerea suportului card pentru acordarea tichetelor de masă?
Nu este obligatorie alegerea suportului card pentru acordarea tichetelor de masă. Angajatorii pot opta fie pentru acordarea tichetelor de masă pe hârtie, fie pentru acordarea lor pe card, în funcţie de preferinţele lor şi ale salariaţilor. De asemenea, clienții Edenred pot alege să trimită comenzi mixte, de card și hârtie.
Comenzile mixte de tichete pe hârtie și carduri se livreaza împreună?
Tichetele pe hârtie și cardurile se comandă prin Edenred Online, dar separat. Acestea se produc și se livrează separat, fiind tratate ca și comenzi diferite, cu facturi separate și livrare implicit separată.
Care este timpul de livrare a cardului la prima comandă?
Timpul de livrare a cardurilor noi este de maximum 6 zile lucrătoare de la incasare, conform contractului.
În căt timp sunt încărcate cardurile, după confirmarea plății cu ordin de plată?
Conform legii, dacă respectiva comanda este pentru luna in curs sau pentru o perioadă anterioara, atunci cardurile se reîncarcă în maxim 1 zi lucratoare de la încasare. Dacă o comanda este pentru luna viitoare, cardurile se reîncarcă în prima zi lucrătoare a ultimei decade din lună.
Este posibil ca tichetele de masă pe card să fie alimentate şi cu alte sume de bani?
Nu este permisă alimentarea cardului de masă cu alte sume în afara celor reprezentând contravaloarea tichetelor de masă.
Care este valoarea nominală a tichetului de masă electronic?
Valoarea nominală a tichetelor de masă, indiferent de suport, este în prezent 15,09 lei. Această valoare este revizuita periodic de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.
Angajaţii sunt taxaţi pentru utilizarea cardurilor de masă?
Conform legii este interzis angajatorilor să taxeze în vreun fel angajaţii sau să diminueze valoarea nominală a tichetelor de masă electronice. Toate costurile cu tichetele de masă electronice vor fi suportate de către angajatori.
Cum pot comanda angajatorii tichete de masă electronice?
Procesul de comandă a tichetelor de masă electronice rămâne acelaşi ca şi pentru tichetele de masă pe hârtie. Astfel, platforma de comenzi Edenred Online rămâne principala metodă de comandă a tichetelor de masă Ticket Restaurant.
Ce se intamplă cu cardul de masă daca angajatul părăsește compania unde lucrează?
In aceasta situatie, conform legii, angajatul are obligatia sa returneze tichetele de masa necuvenite. Angajatorul poate opta pentru a lasa cardul angajatului sau a-l retine. Returnarea contravalorii tichetelor de masa necuvenite se va face in contul clientului in termen de 3 zile in baza unei cereri scrise.
Care sunt avantajele unui card de masă în comparație cu un tichet de masă de hârtie?
Angajatorii au avantajul unei distribuții simplificate, mai rapide, dar și pe cel al eficientizării costurilor, pentru că nu mai este nevoie de emiterea unor tichete noi lună de lună, cardurile fiind reîncărcabile. Cardurile se reîncarcă în aceeași zi, iar sumele ajung instantaneu la angajați.
Ce se intamplă cu cardul de masă daca angajatul părăsește compania unde lucrează?
Cardul poate ramane in posesia utilizatorului pentru a putea utiliza sumele disponibile pe acesta sau poate fi solicitat de angajator, daca pe card sunt incarcate sume necuvenite si necheltuite de beneficiar.
Salariați
Unde pot fi folosite cardurile Ticket Restaurant® emise de Edenred și care sunt partenerii afiliați?
Cardurile Ticket Restaurant® sunt acceptate în cea mai mare rețea afiliatã la un card de masã la nivel național. Se poate plãti deja cu cardul Ticket Restaurant® în Auchan, Kaufland, Cora, Carrefour, Billa, Profi, Mega Image, Shop & Go, Penny Market, Penny XXL, Selgros Cash&Carry, Real, CrisTim, Carrefour Market, Supeco, dar și în zeci de restaurante, ca de exemplu : McDonald's, KFC, Pizza Hut, Salad Box, Oro Toro by Osho, Chopstix, Paul, Li-Wu, Presto Pizza, Dristor, Zao, Bucate pe roate, City Grill, Domino’s Pizza, La Mama si multe altele. Lista detaliatã poate fi gasitã pe Harta Partenerilor Afiliați, acolo unde puteti geo-localiza partenerii afiliati. De asemenea, vã asiguram cã luãm în permanențã mãsurile necesare pentru a extinde rețeaua în funcție de nevoile beneficiarilor de carduri Ticket Restaurant®. Dacã doriþi sã ne propuneþi un comerciant care sã devinã partener Ticket Restaurant, ne puteþi trimite un email la TRcard-RO@edenred.com.
Cum verific soldul și tranzacțiile efectuate cu cardul Ticket Restaurant®?
Edenred ofera tuturor posesorilor de carduri marca Ticket Restaurant® și Compliments® acces permanent și gratuit la informații despre soldul cardului și istoricul tranzacțiilor prin urmatoarele canale:
  • contul web Ticket On-the-Go disponibil la adresa www.ticketrestaurantcard.ro
  • aplicația mobilă Ticket On-the-Go, care poate fi descărcată pe telefoanele de tip smartphone iOS, Android sau Windows. Mai multe detalii se găsesc pe www.edenred.ro/Ticket-On-the-Go
  • prin apel la numărul de telefon 021 301 33 66
  • pe email, angajații sunt inștiințați automat de către Edenred cu privire la data alimentării, valoarea tichetelor de masă transferate pe suport electronic și soldul cardului dupa încărcare
Am uitat codul PIN, cum îl pot reaminti?
Pentru reamintirea codului PIN, autentifică-te în platforma online www.ticketonthego.ro și selecteazã opțiunea “Reamintește PIN”. Dupã aceea, te rugãm sã urmezi instrucțiunile.
Pot sa modifc codul PIN, alegând unul nou?
În prezent, modificarea codului PIN nu este posibilã, astfel încat te rugãm sa pãstrezi în siguranțã codul PIN care ți-a fost comunicat la activarea cardului, prin Serviciul Clienți Edenred. Dacã ai uitat codul PIN, autentificã-te în platforma online www.ticketonthego.ro și selecteazã opțiunea “Reamintește PIN”, urmând instrucțiunile.
Care este perioada în care trebuie să utilizez sumele de pe cardul de masă?
Sumele cu care sunt alimentate cardurile de masă au aceeaşi perioadă de validitate ca şi tichetele de masă pe hârtie. Astfel, un tichet de masă emis până la data de 31 octombrie poate fi utilizat până la data de 31 decembrie a anului de emitere. Un tichet de masă emis începând cu data de 1 noiembrie poate fi utilizat până la data de 31 decembrie a anului următor anului de emitere.
Ce se intamplă cu cardul daca introduc codul PIN eronat de mai multe ori?
Cardul nu se blochează, tranzacția însă nu e confirmată până la introducerea codului PIN corect.
Care este valoarea nominală a tichetului de masă electronic?
Valoarea nominală a tichetelor de masă, indiferent de suport, este în prezent 15,09 lei. Această valoare este revizuită periodic de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.
Pentru utilizatori se aplică costuri suplimentare?
Conform legii, toate costurile legate de tichetele de masă pe card sau pe hârtie sunt suportate de angajator. Astfel, cardul Ticket Restaurant® nu percepe taxe sau comisioane de la salariați.
Pot cheltui orice suma doresc, în limita fondurilor disponibile pe card?
Da, utilizatorii au libertatea să cheltuie orice suma doresc din fondurile disponibile pe card.
Cum utilizez cardul de masă în momentul plății în unitățile alimentare sau în restaurante?
La momentul achitării produselor alimentare din cadrul unitatilor partenere Ticket Restaurant Card, de pe cardurile de masă este luată valoarea integrală a produselor cumpărate, chiar dacă aceasta presupune utilizarea de fracţii ale valorii nominale a unui tichet. Utilizatorii cardurilor pot alege să plătească fie introducând cardul în POS şi tastând codul PIN, fie prin tehnologia "contactless" în cadrul unităţilor care afişează sigla "contactless", prin simpla apropiere a cardului de cititorul special.
  • Pentru plăţile sub 100 de lei nu este necesar codul PIN, iar ridicarea chitanţei este opţională
  • Pentru plăţile ce depăşesc 100 de lei este obligatorie confirmarea prin cod PIN
  • Pentru orice tranzacţie iniţiată “contactless”, dar eşuată, se va relua plata în mod standard, prin introducerea cardului în POS
Important: Înainte de a efectua prima tranzacţie “contactless”, este necesar să se efectueze în prealabil cel puţin o tranzacţie introducând cardul în POS şi tastând codul PIN.
Este posibilă retragerea de numerar de pe cardurile de masă?
Cardurile de masă Ticket Restaurant® nu permit retragerea de numerar sau transferul de fonduri.
Comercianți
Ce sunt tichetele de masă electronice?
Tichetele de masă pe suport electronic sunt, la fel ca şi tichetele pe hârtie, bonuri de valoare dedicate exclusiv alocaţiei individuale de hrană a angajaţilor. Cardurile sunt dezvoltate sub sigla MasterCard și sunt prevăzute cu CIP, încorporând cea mai nouă tehnologie ce conferă securitate sporită și viteză. Aceste carduri de masă pot fi folosite și în modul Contactless, fără necesitatea introducerii codului PIN pentru plăți sub 100 lei.
Vor mai exista tichete de masă pe format hârtie?
Da, tichetele de masă pe suport hârtie funcţionează în paralel cu tichetele de masă pe suport electronic. Angajatorii pot opta atât pentru comenzi mixte de tichete pe suport de hârtie şi card sau pot alege să comande exclusiv tichete de masă pe card, respectiv tichete de masă pe suport de hârtie.
Care este valoarea nominală a tichetului de masă electronic?
Valoarea nominală a tichetelor de masă, indiferent de suport, este în prezent 15,09 lei. Această valoare este revizuita periodic de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice.
Cum vor fi utilizate tichetele de masă de către angajaţi în momentul plății în magazinele alimentare?
La momentul achitării alimentelor în unităţile alimentare, de pe cardurile de masă va fi luată valoarea integrală a produselor cumpărate, chiar dacă aceasta presupune utilizarea de fracţii ale valorii nominale a unui tichet.
Unde vor putea fi folosite tichetele de masă pe suport electronic?
Tichetele de masă pe card vor putea fi utilizate numai în acele unităţi de alimentaţie publică care sunt dotate cu POS-uri şi care au contract de afiliere încheiat cu Edenred, emitentul tichetelor de masă Ticket Restaurant card. Tichetele de masă pe card Ticket Restaurant vor avea o rețea de magazine afiliate care va cuprinde atât mari magazine, cât și magazine mici, de proximitate, precum și restaurante, bistrouri, unități fast food sau chiar firme de catering și de mâncare livrată.
Care sunt avantajele unui card de masă în comparație cu un tichet de masă de hârtie?
Prin acceptarea la plata a cardului Ticket Restaurant® emis de Edenred, comercianții parteneri beneficiaza de o decontare mai rapidă a sumelor corespunzătoare tichetelor de masă pe card, în aproximativ 24 ore de la momentul plăţii așa cum ați negociat cu banca acceptatoare de la care aveți POS. De asemenea, se simplifică gestiunea tichetelor pe card, prin reducerea costurilor de manevrare: eliminarea ştampilării și datãrii tichetelor pe verso, depozitãrii, numãrãrii și centralizării, transportului și a rambursării acestora. Cardurile de masă permit plata cu orice sumă aflată pe card, indiferent de valoarea unui tichet de masă (15,09 lei), iar plata cu cardul este mai rapidă datorită tehnologiei „contactless”. Cardurile de masă sunt compatibile cu POS-urile deja existente în magazinele care au contract de afiliere încheiat cu Edenred pentru acceptarea tichetelor de masă electronice, deci nu e nevoie de investiții suplimentare din partea comercianților.
Care sunt costurile pentru comercianți cu înrolarea POS-urilor și semnarea contractului?
Acceptarea cardurilor Ticket Restaurant® emise de Edenred se face utilizând POS-urile existente. Astfel, înrolarea POS-urilor în rețeaua noastră nu implică niciun cost suplimentar pentru comercianți. Din punct de vedere comercial, acceptarea cardurilor presupune semnarea unui contract sau a unui act adițional la contractul inițial cu Edenred (dacă e cazul).