Skip to main content

Întrebări Frecvente Aplicație

  • Cum adaug un card?

    Dacă ai un card nou pe care dorești să-l înregistrezi în contul MyEdenred, accesează pagina de start și selectează opțiunea „Adaugă-l aici", urmând pașii prezentați. În același cont pot fi adăugate mai multe carduri emise doar pe același CNP (codul numeric personal). Pentru cardurile emise pe CNP-uri diferite, trebuie create conturi noi.

  • Cum procedez dacă mi-a expirat cardul?

    În cazul în care cardul îţi expiră în curând sau ţi-a expirat deja, te rugăm să iei legatura cu angajatorul tău (departamentul Resurse Umane) pentru a primi un card nou. Acesta are toate detaliile necesare pentru a decide ce carduri trebuie re-emise. Angajatorul tău îţi poate oferi mai multe informaţii în acest sens.

  • Cum îmi reamintesc codul PIN?

    Dacă ai un card Edenred activ și ai uitat codul PIN, urmează aceşti pași: accesează pagina cu detaliile cardului și selectează opțiunea „Arată PIN”. Ţi se va cere să te reautentifici cu parola contului şi să completezi codul CVC2 de pe spatele cardului. După ce ai terminat această etapă ți se va afișa codul PIN.

  • Cum îmi schimb codul PIN?

    Dacă ai un card Edenred activ și doreşti să schimbi codul PIN, urmează aceşti pași: accesează pagina cu detaliile cardului și selectează opțiunea „Schimbă PIN”. Apoi ți se va cere să te reautentifici cu parola contului şi să completezi codul CVC2 de pe spatele cardului. După ce ai terminat această etapă poţi seta noul PIN.

  • Pot să adaug mai multe carduri în contul meu?

    Poți adăuga în același cont mai multe carduri, doar dacă sunt emise pe același CNP. Pentru cardurile emise pe CNP-uri diferite, trebuie create conturi noi.

  • Cum blochez un card?

    Dacă ai pierdut, ți-a fost furat sau distrus un card Edenred, atunci îți recomandăm să-l blochezi definitiv din contul tău MyEdenred, pentru a nu pierde fondurile disponibile pe acesta. Poți bloca definitiv un card astfel: accesează pagina cu detaliile cardului, apasând pe imaginea cardului, și selectează opțiunea „Blochează permanent cardul”. Această acțiune este ireversibilă, neavând posibilitatea să-l deblochezi. Dacă ai rătăcit un card Edenred, atunci îți recomandăm să-l blochezi temporar, pentru a nu pierde fondurile disponibile pe acesta. Poți bloca temporar un card astfel: accesează pagina cu detaliile cardului, apasând pe imaginea cardului și selectează opțiunea „Blochează temporar cardul”. Acțiunea este reversibilă, având posibilitatea să-l deblochezi oricând dorești.

  • Cum deblochez un card?

    Dacă ai găsit cardul Edenred rătăcit, atunci îți recomandăm să-l deblochezi din contul tău MyEdenred, pentru a nu fi nevoit să soliciți un card nou angajatorului tău. Cardul poate fi deblocat doar dacă a fost blocat temporar. Dacă a fost marcat ca fiind pierdut, furat sau distrus și blocat definitiv, trebuie să soliciţi un card nou angajatorului tău. Poți debloca un card astfel: accesează ecranul cu detaliile cardului, apasând pe imaginea cardului, și selectează opțiunea „Deblochează cardul”. Acţiunea este disponibilă doar pentru cardurile blocate temporar.

  • Cum schimb parola contului?

    Dacă întâmpini probleme la autentificarea în cont sau pur și simplu vrei să-ți schimbi porola folosită la autentificare, trebuie să intri în „Profilul meu” –> „Schimbă parolă” și să îți alegi o nouă parolă cu care să te autentifici în contul tău. Trebuie să ştii parola actuală. În cazul în care nu ţi-o mai aduci aminte, trebuie să foloseşti opţiunea „Am uitat parola”, disponibilă în pagina de autentificare.

  • Cum resetez parola contului?

    În pagina de autentificare, accesează „Am uitat parola” şi introdu adresa de email cu care ai creat contul MyEdenred. Accesează link-ul primit pe email şi setează noua parolă a contului tău MyEdenred.

  • Cum schimb adresa de email a contului?

    Dacă ai un card nou pe care dorești să-l înregistrezi în contul MyEdenred, accesează pagina de start și selectează opțiunea „Adaugă-l aici", urmând pașii prezentați. În același cont pot fi adăugate mai multe carduri emise doar pe același CNP (codul numeric personal). Pentru cardurile emise pe CNP-uri diferite, trebuie create conturi noi..

  • Ce se întamplă dacă introduc codul PIN greşit de mai multe ori?

    În cazul în care introduci codul PIN greșit de 3 ori, cardul nu se blochează, dar toate tranzacţiile din cursul aceleaşi zile, contact şi contactless, vor eşua, cu eroarea „PIN introdus greşit de prea multe ori”. După orele 24:00, cardul va fi resetat automat şi va putea fi folosit fără probleme.

  • Ce se întamplă dacă introduc parola contului de mai multe ori greşit?

    În cazul în care introduci greşit parola contului de 5 ori, contul se blochează. Poţi reîncerca să intri în cont dupa 30 de minute. Pentru atenționarea de introducere greșită a parolei, primești un mesaj afişat în pagina de autenficare: „Datele de autentificare în cont sunt greșite sau utilizatorul este blocat. Te rugăm să verifici informațiile și să te asiguri că ai înregistrat un cont MyEdenred”.

  • Unde pot folosi cardul?

    Cardurile emise de Edenred sunt acceptate în cea mai diversificată rețea de comercianți parteneri Edenred, dotați cu POS, în întreaga țară. Magazinele partenere afișează de obicei autocolantul cu sigla Edenred pe vitrină sau în apropierea casei de marcat, pentru a fi reperate ușor de către beneficiari. Pentru a afla care este lista de comercianți parteneri Edenred, poți accesa secțiunea „Unde pot plăti” din platforma web.

  • Cum activez / dezactivez notificările comerciale care se trimit pe email?

    Intră în contul MyEdenred în meniul „Profilul meu” la „Centru de Notificări” și bifezi opțiunile dorite. Această acțiune este reversibilă, poți oricând să modifici opţiunile din contul MyEdenred.

  • Cum pot schimba limba în aplicaţie?

    În contul tău MyEdenred şi în partea de sus a meniului poţi selecta limba dorită, română sau engleză.

  • Cum văd soldul pe card?

    Soldul va fi afişat în dreptul fiecărui card pentru toate cardurile active pe care le ai înregistrate în contul MyEdenred.

  • Cum activez un card?

    După înregistrarea cardului, dacă acesta este inactiv, utilizatorul va fi direcţionat automat în pasul de activare.

  • Cum văd lista de tranzacţii?

    În contul tău MyEdenred selectezi cardul, intri în meniul „Tranzacţiile mele” unde vei putea vedea istoricul tranzacţiilor făcute cu cardul selectat. Ultimele 10 tranzacţii se afişează automat la acessarea paginii cu detaliile cardului. Utilizatorul are posibilitatea să afişeze tranzacţii mai vechi prin apasarea butonului „Încarcă mai multe” sau să descarce lista completă de tranzacţii din ultimele 6 luni.

  • Cum şterg contul?

    Pentru a şterge contul, trebuie să intri în „Profilul meu” – „Şterge profilul” și dai click pe „Închide contul”. Profilul tău va fi şters definitiv, dar îţi poţi utiliza cardurile în continuare. Nu vei putea să îl reactivezi ulterior, dar poți să îţi înregistrezi cardurile într-un alt cont.

  • Când se încarcă cardul sau de ce nu am cardul încărcat?

    Cardul se încarcă după ce angajatorul face plata. După efectuarea plăţii de angajator, cardul tău va fi alimentat.

  • Cum verific valabilitatea sumelor de pe carduri?

    Pentru a vedea valabilitatea sumelor de pe card, accesează „Cardurile mele”, selectează cardul pentru care te interesează să vezi soldul şi dă click pe „Sold card”. Aici poţi vedea datele de expirare ale sumelor încărcate pe cardul tău. După această dată, fondurile vor fi pierdute.

  • Cum verific data de valabilitate a cardului?

    Intră în secţiunea „Cardurile mele” şi vei putea vedea toate cardurile pe care le ai în cont. În dreptul fiecărui card este data până la care este valabil cardul.

Cu ce te putem ajuta?