Skip to main content

Vrei să devii client Edenred?

Plătește smart cu               Edenred Pay

Plătește smart cu Edenred Pay

Edenred Pay este portofelul digital pentru toate cardurile Edenred, compatibil cu telefoanele mobile cu sistem de operare Android.

Descoperă modul inteligent de plată cu Edenred Pay

Simple

Simplu

Safe

Sigur

Fast

Rapid

Edenred Pay - Services

Services 1

Aplicația mobilă Edenred Pay este portofelul digital pentru cardurile tale Edenred, care îți transformă telefonul mobil Android într-un instrument de plată contactless. Ca să îl utilizezi, trebuie să înregistrezi mai întâi cardurile Edenred în aplicația mobilă MyEdenred România, apoi să descarci Edenred Pay din Google Play sau AppGallery. Dacă ai un dispozitiv iOS, foloseşte Apple Pay pentru plata cu mobilul.

Services 2

Edenred te conectează cu mii de restaurante și magazine, astfel încât să te poți bucura la maximum de beneficiile tale. Totul este mai simplu cu noua aplicație Edenred Pay, portofelul digital pentru toate cardurile tale Edenred. Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanță, Edenred Cadou și Edenred Cultural sunt compatibile cu Edenred Pay.

Services 3

Plata prin Edenred Pay este sigură. Detaliile cardului nu sunt niciodată stocate în telefonul mobil, iar atunci când este efectuată o plată, acestea nu sunt transmise niciodată comercianților. Pentru aceasta, Edenred Pay a atribuit un cod unic (token) pentru fiecare tranzacție păstrând astfel plățile în siguranță. Tu ești singura persoană care poate iniția tranzacția, prin configurarea unei metode pentru deblocarea dispozitivului (amprentă, model ecran sau PIN).

Android

Cum setez Edenred Pay?

Descarcă aplicaţia Edenred Pay din Google Play sau AppGallery (pentru dispozitivele Huawei), apoi urmează paşii de mai jos:

 

  • 1. După login*, click pe unul dintre cardurile care se afișează în ecranul principal;

     

  • 2. Click pe „Set up ePay” şi apoi apasă „Continuă”;

     

  • 3. Se va afişa pagina de termeni şi condiţii de utilizare a serviciului Edenred Pay. Derulează până jos pentru a bifa că eşti de acord;

     

  • 4. Se vor afişa succesiv 3 ecrane: a. Cardul tău este în curs de verificare b. Setare card în Edenred Pay c. Cardul tău a fost adăugat în Edenred Pay. Nu trebuie să dai click pe X până când nu se afişează ultimul mesaj;

     

  • 5. Pentru cardul adăugat cu succes în Edenred Pay se va afişa butonul roşu „ePay” în loc de „Set up ePay”.

     

 

*pentru a te loga în Edenred Pay, trebuie să ai deja un cont în aplicația mobilă MyEdenred.

Cum plătesc prin Edenred Pay?

  • 1. Deschide aplicaţia Edenred Pay şi selectează cardul pe care vrei să îl foloseşti pentru plată. Asigură-te că este activ şi apasă butonul roşu „ePay”;

     

  • 2. Autentifică-te folosind amprenta, modelul ecran sau parola, în funcţie de setările pe care le-ai făcut;

     

  • 3. Apropie telefonul de terminalul de plată;

     

  • 4. După ce tranzacția a fost efectuată, aceasta va aparea în istoricul tranzacţiilor.

     

*Asigură-te că funcționalitatea NFC este activă și că Edenred Pay este setat ca portofel digital principal.

Descarcă, conectează-te și bucură-te de cea mai simplă modalitate de plată!

  • Aplicaţia Edenred Pay este compatibilă cu Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanță, Edenred Cadou și Edenred Cultural
  • Soldul este actualizat şi afișat în timp real
  • Ai acces la toate tranzacțiile efectuate cu Edenred Pay direct în aplicație, la selecţia fiecărui card Edenred
  • Poţi conecta cardurile tale Edenred cu până la 4 dispozitive şi eşti notificat când depăşeşti acest număr

 

Google Play

AppGallery

map

Unde pot plăti cu Edenred Pay?

VEZI HARTA

Bună! Sunt Felicia, chatbot-ul Edenred!

Felicia Chatbot

Mă bucur să te întâlnesc! Înainte să începem, iată câteva lucruri despre mine: numele meu este de origine latină şi derivă din adjectivul „felix”, sinonim cu a-i mulțumi pe ce cei de care am grijă. În acest caz, chiar tu, oricine ai fi: client, comerciant partener sau utilizator al ecosistemului de beneficii Edenred România.

M-am alăturat echipei Edenred în 2016 ca simbol al clientului mulțumit de serviciile companiei. Din 2021, am devenit chatbot-ul Edenred, pentru a-ţi răspunde rapid întrebărilor legate de produsele şi serviciile noastre.

Povestea mea a început din dorinţa de a îmbunătăţi permanent experienţa ta cu Edenred şi din pasiunea colegilor mei de a avea doar clienţi mulţumiţi şi fericiţi cu soluţiile noastre. Şi pentru că tu eşti motorul care alimentează acţiunile noastre din fiecare zi, vom continua să ne adaptăm permanent cerinţelor tale pentru a simplifica interacţiunea cu noi.

Fie că eşti utilizator al soluţiilor noastre, client companie sau comerciant partener, sunt aici, alături de colegii mei, pentru a-ţi răspunde oricărei întrebări. Chiar dacă nu îţi pot spune numerele câştigătoare la loto, nici care va fi următorul mare hit pe reţelele sociale, cu siguranţă te pot ajuta să ai o experienţă memorabilă cu Edenred. Să începem! Apasă butonul din dreapta jos a ecranului şi adresează-mi o întrebare!

FAQ

Edenred Pay îți permite să plătești cu telefonul tău cu sistem de operare Android ceea ce ai fi plătit în mod normal cu oricare din cardurile tale Edenred Ticket Restaurant, Edenred Cadou, Edenred Vacanță și Edenred Cultural.

Edenred Pay este disponibil pentru telefoanele mobile cu sistem de operare Android (Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony) echipate cu funcționalitatea NFC. Poți activa Edenred Pay pentru plățile mobile pe orice smartphone cu sistem de operare Android 5.0 si tehnologie NFC inclusă. Dacă aveți un dispozitiv iOS, utilizați Apple Pay pentru plăți mobile.

Cardurile Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanță, Edenred Cadou, Edenred Cultural sunt compatibile cu Edenred Pay.

Edenred Pay este disponibil gratuit și fără abonament pentru toți utilizatorii cardurilor Edenred (Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanta, Edenred Cadou, Edenred Cultural). Pentru a-l utiliza, trebuie să deții un dispozitiv compatibil (vezi mai multe detalii despre dispozitivele compatibile în secțiunea de mai sus), să înregistrezi cardul în aplicația mobilă MyEdenred România și să descarci aplicația mobilă MyEdenred Pay din contul Google Play.

Pași logare în aplicația MyEdenred Pay:
1. Completează țara de resedință (România);
2. Completează datele de acces din aplicația mobilă MyEdenred România.

Edenred Pay este gratuit și disponibil imediat ce deții un card Edenred (Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanță, Edenred Cadou, Edenred Cultural).

Rețeaua de comercianți este aceeași ca pentru cardul fizic (Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanța, Edenred Cadou, Edenred Cultural). Puteți utiliza Edenred Pay la toți comercianții parteneri Edenred care au și un terminal de plată contactless, echipat cu tehnologia NFC (NFC: Near Field Communication).

Îl poți observa datorită logo-ului contactless vizibil pe terminalul de plată.

Da. Detaliile cardului nu sunt niciodată stocate în telefonul tău Android, iar atunci când efectuezi o plată, acestea nu sunt transmise niciodată comercianților. Pentru aceasta, aplicația alocă un cod unic (token) pentru fiecare tranzacție pentru a păstra plățile în siguranță și deplină confidențialitate.

Este foarte simplu. În primul rând, descarcă aplicația mobilă MyEdenred Pay și conectează-te. Selectează un card activ, apăsă butonul de setare Edenred Pay. Citește și validează Termenii și condițiile. După acest pas, cardul va fi setat pentru plata cu Edenred Pay. Vei observa că butonul Setare Edenred Pay este înlocuit cu butonul ePay, de asemenea logo-urile Mastercad și NFC sunt afișate pe fiecare card deja înregistrat pentru Edenred Pay.

Actualizarea sistemul de operare Android nu are niciun impact asupra cardului înregistrat în Edenred Pay.

Puteți utiliza Edenred Pay la toți comercianții parteneri Edenred și care au un terminal de plată contactless, echipat cu tehnologia NFC (NFC: Near Field Communication).

Este foarte simplu de plătit! După ce suma este introdusă pe terminalul de plată al comerciantului, deblochează-ți smartphone-ul și apropie-l de terminalul de plată. După ce tranzacția a fost efectuată, aceasta va apărea în aplicația mobilă.

Aceasta funcționalitate este disponibilă când Edenred Pay este setat ca portofel electronic principal în telefonul mobil. În plus, nu uitați să activați NFC pe telefonul mobil înainte de plată.

Pentru a plăti cu Edenred Pay, trebuie să configurați o metodă pentru deblocarea telefonului mobil (amprentă digitală, pattern sau parolă). Doar folosind metoda configurată de deblocare vei putea iniția tranzacția.

Nu ai nevoie de conexiune la internet pentru a efectua o tranzacție cu Edenred Pay.

Cu Edenred Pay, mobilul tău este doar un instrument suplimentar de plată care îți permite să utilizezi cardul Edenred. Legislația este aceeași, indiferent dacă plătești cu un card Edenred sau dacă plătești prin Edenred Pay.

Tranzacțiile efectuate cu Edenred Pay sunt disponibile și în contul MyEdenred, în același mod ca și tranzacțiile pe care le-ați făcut cu cardurile Edenred (Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanța, Edenred Cadou, Edenred Cultural).

Ultima tranzacție sau încercare de plată va fi afișată în contul Edenred Pay.
Cu toate acestea, la fel ca și plata cu cardul, chitanța comerciantului confirmă dacă tranzacția a fost acceptată sau refuzată.
În plus, ai acces și la contul MyEdenred pentru a avea mai multe detalii despre tranzacții.

Când cardul expiră, nu vei putea folosi Edenred Pay cu cardul vechi activ. Trebuie să ștergi vechiul card din aplicație și dacă primești un nou card Edenred, va trebui să-l activezi și să-l înregistrezi în Edenred Pay, urmând aceiași pași.

Serviciul Edenred pentru clienți (021 301 33 66) este disponibil pentru a te ajuta să gestionezi cardurile din Edenred Pay.

Mai mult decât atât, opțiune Google "Find My Device" îți permite să ștergi conținutul dispozitivului (tot conținutul de pe dispozitiv va fi șters, iar din acel moment telefonul mobil nu va mai putea fi utilizat ca instrument de plată).

În cazul pierderii sau furtului cardului Edenred (Edenred Ticket Restaurant, Edenred Vacanta, Edenred Cadou, Edenred Cultural), blochează-l imediat din contul MyEdenred și apelează echipa noastră de asistență pentru clienți (021 301 33 66).
Blocarea cardului nu împiedică utilizarea telefonul mobil pentru a plăti.

Pentru orice problemă legată de utilizarea cardului Edenred sau a tranzacțiilor prin Edenred Pay, te rugăm să contactezi serviciul nostru de asistență pentru clienți (021 301 33 66), deschis de luni până vineri între 8:30 - 18:00.

Pe dispozitivul Android, accesează Setări, intră în Conexiuni, și apoi Preferințe conexiune. Ar trebui să ai disponibilă funcția NFC și să o poți activa.

Navighează către și apoi deschide Setări. Apasă pe Conexiuni, apoi apasă opțiunea NFC și plăți. Apasă pe comutator pentru a porni funcționalitatea NFC pe telefon apoi apasă pe opțiunea Apasă și plăteste. Alege Edenred Pay apoi apasă sageata Inapoi. Data viitoare când folosești telefonul la un terminal de plată, Edenred Pay va fi serviciul implicit de plată.

Selectează un card adăugat deja în Edenred Pay și accesează meniul de setări din partea dreapta sus a ecranului. Apasă pe butonul "Șterge card din Edenred Pay", apoi pe "Confirmă" și așteaptă ca procesul de ștergere să se încheie. Cardul tău va fi încă afișat în cont și-l poți adauga iar la portofel în orice moment.

Da, poți avea toate cardurile Edenred în portofelul electronic. Ultimul card adăugata va fi setat automat ca fiind card principal pentru plăți. Puteți schimba cardul principal în orice moment din meniul Setări disponibil în partea dreaptă sus a ecranului.

Certificări Edenred
Cu ce te putem ajuta?