Întrebări frecvente | Edenred Skip to main content

Întrebări frecvente

Răspunsurile pe care le cauți

Pentru că ştim că ai întrebări despre procesul de recrutare, disponibilitate şi joburi, sperăm să te ajute răspunsurile de mai jos. Vrei să afli mai multe? Trimite-ne întrebările tale pe adresa cariere@edenred.com.

Ne dorim să aflăm despre experienţa ta profesională, realizările, punctele tale tari şi cum anumite aptitudini pot fi aplicate într-una dintre poziţiile deschise în cadrul Edenred.

În general, căutăm candidaţi care să ne împartăşească valorile: pasiunea pentru clienţi, spiritul antreprenorial, imaginaţie, simplitate şi respect.

Recrutorii noştri vor evalua compatibilitatea cu poziţia pentru care ai aplicat. Dacă nu e un “perfect match”, vor încerca să vadă dacă nu cumva avem o altă oportunitate pentru tine.

De aceea, în cazul în care nu vei fi contactat pentru jobul pentru care ai aplicat, CV-ul tău va rămâne în baza noastră de date pentru 1 an, ceea ce înseamnă că poţi fi contactat ulterior pentru alte oportunităţi potrivite pentru tine acum, sau în viitorul apropiat.

Avem poziţii pentru toate nivelurile de experienţă, de la junior până la mid, senior sau top. Detalii referitoare la nivelul de senioritate al unui job poţi afla direct din textul anunţului.

Bineînţeles! Angajaţii se consultă cu managerii direcţi pentru a stabili oportunitatea unui program flexibil pentru fiecare caz în parte. 

Interviurile remote au devenit standard de la începutul pandemiei.

În toată această perioadă, Edenred a adoptat un mod de lucru hybrid, bazat pe rotaţia angajaţilor la birou. Siguranţa colegilor noştri este prioritatea noastră numărul 1, astfel încât modelul este flexibil, adaptat oricăror provocări.

Descoperă jobul potrivit pe site-ul nostru de Cariere şi aplică pentru jobul dorit.

Da, poţi aplica, iar procesul de selecţie va fi acelaşi pentru toţi candidaţii.

Da. În acelaşi timp, îţi recomandăm să studiezi atent cerinţele joburilor.

Prin intermediul procesului de recrutare dorim să oferim o experinţă excepţională candidatului, care să îi prezinte informaţii valoroase despre companie şi departamente, astfel încât să poată decide dacă jobul este cel potrivit lui. În funcţie de nivelul de senioritate al poziţiei, durata procesului poate varia.

Cunoştinţele tale vor fi evaluate în timpul interviurilor de către echipa de HR şi managerul direct. În unele cazuri pot exista şi alte teste, specifice fiecărui job. Toţi aceşti paşi sunt proiectaţi pentru a îţi oferi o imagine despre ce implică jobul dorit şi despre cum vei performa în diferite situaţii profesionale. De asemenea, vei înţelege mai bine ce tip de profil de candidat căutăm, ce nivel de experienţă, ce abilităţi sunt necesare, ce valori ar trebui să împărtăşim şi care este personalitatea candidatului ideal. Toate etapele sau eventualele teste îţi vor fi comunicate în avans.

În plus, considerăm că odată trecut prin acest proces, când te vei alătura echipei noastre, îţi va fi mai uşor să te integrezi. 

Colegii noştri din echipa de HR te vor anunţa despre deciziile luate după fiecare etapă a procesului de recrutare.