Eveniment încheiat

Cum atragi clienți noi ca să-ți crești afacerea

Dragoș Gavrilescu

În luna septembrie am avut cel de-al doilea workshop offline din seria Biztro Meets. Am aflat de la Dragoș Gavrilescu, expertul BIZTRO Club și co-fondator Design Thinking Society, cum să-ți modelezi mentalitatea pentru succes și cum să atragi clienți noi pentru a-ți crește afacerea sănătos.

 

Vezi workshop-ul

icon

Despre Workshop

Atelierul a avut loc fizic și reprezentat o sesiune practică, bazată pe activități, construită în jurul procesului de Design Thinking.

Dragoș ne-a introdus într-un workshop colaborativ centrat pe rezolvarea problemelor cu ajutorul oamenilor, pentru a da o nouă energie în relația cu clienții și un boost afacerii. Am parcurs câteva concepte legate de clienți și mituri despre aceștia, blocaje care te pot împiedica să-ți dezvolți business-ul așa cum ți-ai dori.

Am lucrat împreună cu câteva instrumente simple care ajută la o mai bună înțelegere a  clienților, alături de alți antreprenori cu care am schimbat idei, cunoștințe și experiență.

Am folosit mai multe metode și descoperiri științifice din marketing, strategie și design thinking presărate cu inserții de neuroștiințe și științe comportamentale pentru a face din acest workshop o experiență cât mai completă.

Urmărește workshopul și descoperă mai multe despre tehnicile MOM Test, the 5 WHYs și altele

 

Lecții învățate la workshop

  • Ce este strategia unei companii
  • Ce vor, de fapt, clienții - metode aplicabile ca să afli (chestionare, 5 WHYs)
  • Greșeli comune de evitat în relația cu clienții
  • Cum folosești cu succes metoda 5WHYs
  • Cum comunici cu clienții ca să afli informații valoroase (MOM Test)
  • Relația dintre nevoile clienților și ideile bune de afaceri
  • Cum implementezi ideile bune
  • De ce e nevoie să testezi ideile bune și cum o faci

De reținut

testarea ideii - prin utilizator, piață, concurență, experimente

explorare profundă prin verbe și întrebări "DE CE?"

3 tipuri de nevoi: funcțională, emotională, socială

Cine este trainer-ul?

image

Dragoș Gavrilescu

Co-fondator Design Thinking Society

  • icon
  • icon

Dragoș Gavrilescu este inițiatorul primei comunități de Design Thinking din România și co-fondator al Design Thinking Society, o agenție de strategie de inovare și design. Dragoș are experiență concretă de 15 ani în marketing - ca lider, manager și consultant - la care se adaugă 6 ani de consultanță de design thinking, strategie și inovare pentru clienți români și internaționali.