Skip to main content
Articole

Edenred România desemnată Superbrand

Programul Superbrands pentru România evaluează anual performanţa brandurilor de produse şi servicii, dar şi performanţa brandurilor corporate, din perspectiva profesioniştilor în business din România şi a utilizatorilor. 

Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de specialişti în management, marketing, comunicare şi branding, a evaluat în acest an peste 1000 de branduri din peste 50 de categorii, luând în considerare criterii precum calitatea, încrederea şi difenţierea pe piaţă. 

În urma selecţiei, 653 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piaţă realizată de Ipsos pe un eşantion de 1500 de respondenţi. Studiul a implicat verificarea performanţelor brandurilor din perspectiva unui set de atribute precum dinamism, încredere şi leadership. Brandurile care au îndeplinit aceste criterii au primit titlul de Superbrand, un sigiliu de premiere şi un certificat, ca recunoaştere a eforturilor excepţionale de a oferi cele mai bune soluţii, de a inova constant şi de a răspunde unor nevoi de care consumatorii înşişi încă nu sunt conştienţi.

Edenred este singurul brand de beneficii pentru angajaţi nominalizat ca Superbrand în ediţia 2019 şi lider pe piaţa românească. Conectează 35.000 de companii client, 1,5 milioane de angajaţi şi peste 65.000 de comercianţi parteneri.  

Cu un parcurs de inovaţie constantă, Edenred şi-a reinventat şi reconfigurat brandul, produsele şi activitatea în universul de soluţii digitale al lumii de azi: carduri contactless, aplicaţii mobile, platforme online, beneficii flexibile, plăţi mobile.

Edenred este prima companie emitentă de soluţii de beneficii pentru salariaţi care a implementat plata mobilă prin Apple Pay pentru cardurile de tichete de masă încă din ziua lansării serviciului Apple în România, în primăvara anului 2019. 
Ulterior, în octombrie, a achiziţionat Benefit Online, platforma de beneficii flexibile destinată angajaţilor, fiind astfel mai aproape de obiectivul de a deveni partenerul zilnic al întregului ecosistem al pieţei muncii. 

Pe lângă inovaţiile de produse şi de business, Edenred are ca prioritate impactul pozitiv în societate. Tocmai de aceea, a implementat în România în parteneriat cu Institutul Naţional de Sănătate Publică cel mai longeviv program de educaţie nutriţională din Uniunea Europeană, Programul FOOD, adresat atât angajaţilor, cât şi restaurantelor.
De asemenea, în acest an Edenred a semnat Carta Diversităţii din România, consolidând şi confirmând valorile pe care le practică în fiecare zi de peste 20 de ani: principiile diversităţii, nediscriminării şi egalităţii de şanse în cadrul companiei.

„Valorile Edenred sunt exprimate prin 5 principii simple: pasiune pentru clienţi, respect, imaginaţie, simplitate şi spirit antreprenorial. Valorile noastre rezonează cu cele ale Superbrands: dinamism, încredere şi leadership, pe care le simţim ca făcând parte din ADN-ul Edenred. Produsul nostru emblematic, tichetul de masă Edenred Ticket Restaurant, a evoluat în decursul a 60 de ani, dintre care peste 20 şi în România, şi este azi unul dintre cardurile cele mai utilizate de angajaţii români. Suntem foarte mândri de titlul de Superbrand, care confirmă încă o dată rezultatele şi pasiunea noastră pentru performanţă şi inovaţie”, spune Dana Sîntejudean, Director General Edenred România & Moldova.
 

image

Încă nu oferi carduri de masă angajaților tăi? Solicită o ofertă personalizată pe nevoile afacerii tale

Solicită oferta

Sau discută direct cu un consultant financiar Edenred pentru a primi mai rapid o ofertă personalizată.

Contactează-ne

Cu ce te putem ajuta?