Skip to main content

Articole

Edenred a emis peste 5000 de carduri Spendeo pentru cheltuieli de serviciu, în primul an de la lansarea soluției în România

Friday 24.03.2017

Edenred, cea mai mare companie emitentă de carduri și tichete preplătite pentru companii, a emis peste 5.000  de carduri pentru gestiunea cheltuielilor profesionale în primul an de la lansarea în Romania a soluției Spendeo by Edenredprima soluție integrată pentru managementul digital al cheltuielilor de afaceri.

 

Valoarea tranzacţiilor realizate prin cardurile preplătite Spendeo de angajații companiilor care au optat pentru această soluție a ajuns la peste 5.000.000 de lei. Dintre aceste tranzacţii, 80% au fost realizate în România, iar restul în străinătate - în Uniunea Europeană, Marea Britanie, Statele Unite, Rusia şi Japonia.

 

Impactul pozitiv de care se bucură soluţia Spendeo by Edenred la un an de la lansarea în România ne confirmă faptul că, aşa cum a fost şi cazul altor ţări precum Franţa, Italia si Polonia, unde au fost implementate soluţii similare, piaţa locala a atins nivelul de maturitate şi înţelegere a faptului că digitalizarea proceselor de administrare a cheltuielile de afaceri prin eliminarea numerarului înseamnă economii semnificative de costuri.” a declarat Dana SINTEJUDEANDirector General Adjunct al Edenred Romania.

 

Soluţia Spendeo by Edenred este formată dintr-o platformă web pentru companii, conectată cu carduri preplătite dezvoltate sub licenta Mastercard. Cardul Spendeo este un card de plată, securizat cu cip şi cod PIN şi permite plăţi contactless. De la lansarea cardurilor Spendeo şi până în prezent, 75% dintre tranzacţii au fost efectuate cu CIP, valoarea medie a tranzactiei fiind de 170 lei. 25% din plăţi au fost contactless, având o valoare medie de tranzacţie de 100 de lei.

 

Solutia Spendeo by Edenred răspunde nevoii companiilor de a eficientiza administrarea şi raportarea cheltuielilor efectuate de angajaţi în scop de serviciu. Companiile nu mai sunt nevoite sa gestioneze numerarul şi își simplifică procedurile de acordare a avansurilor și de decontare a fondurilor cheltuite de angajaţi, prin intermediul platformei dedicate. Astfel, economisesc timp, precum şi resurse financiare şi umane importante în gestionarea acestor cheltuieli. În acelaşi timp, se păstrează o evidenţă clară a parcursului bugetelor destinate cheltuielilor de afaceri, uşor de accesat în orice moment, prin informatizarea şi digitalizarea integrală a proceselor de administrare.

 

Dacă până acum, cheltuielile de afaceri reprezentau o povară administrativă pentru companii (avansuri de numerar pentru delegatii, cereri de decont sub forma de Excel sau pe hartie, rambursare in numerar sau pe cardul de salariu) și implicau proceduri complicate pentru angajați (formulare de completat, timp prelungit de rambursare), Spendeo by Edenred aduce simplitate, control și economie de timp, atât pentru angajatori, cât și pentru angajați”,  declară Dan Cojocaru, Sales Manager în divizia Expense Management a Edenred România

 

Prin platforma online Spendeo by Edenred, companiile pot aproba cheltuieli, pot face transferuri instant de fonduri către cardurile angajaţilor, pot comanda carduri noi sau pot sa aloce cardurile existente unor alți utilizatori. Un avantaj notabil pentru angajatori este că pot stabili diverse limite în utlilizarea cardurilor, precum limitarea utilizării cardurilor la anumite categorii de comercianţi, limitarea sau blocarea retragerii de numerar de la bancomat sau restricții pentru anumite intervale orare, în funcție de nevoile și politica fiecărei societăți.

 

Angajaţii pot utiliza cardurile Spendeo pentru uz universal în reteaua comercianților care acceptă carduri Mastercard - cea mai mare rețea de acceptare la nivel național şi internațional. Printre cele mai frecvente tipuri de cheltuieli efectuate de utilizatorii Spendeo by Edenred se numără: cheltuieli pentru protocol, diurnă, întreținere auto (spălătorie, consumabile), cheltuieli cu deplasarea (parcare, taxi, bilete avion, tren, taxe pod) și cazare.

 

Pe plan internaţionalEdenred are o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea soluțiilor pentru cheltuieli profesionale si este lider mondial în soluții pentru gestionarea cheltuielilor de afaceri, incepand cu anul 2017, dupa achizitionarea pachetului majoritar de acțiuni în UTA (una dintre cele mai mari companii europene  emitente de carduri de combustibil pentru flote comerciale).

 

Cu un volum emis de peste 20 de miliarde de euro la nivel mondialEdenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru companii atât în România, cât și la nivel internațional.

 

În România, peste 35.000 de companii acordă tichete si carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete și carduri cadou și alte tipuri de tichete emise de Edenred, către peste 1 milion de angajați și colaboratori.

  • Etichete :